Κράτα επαφή

Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2017

Το μήνυμα της Μαίρης: "Είμαι πολύ τυχερή που είμαι μαμά σου"

"88 ολόκληρες ημέρες στην Μ.Ε.Ν.Ν...
88 ημέρες αγωνίας, πόνου και μόνιμης ανησυχίας...
88 ημέρες άδειας αγκαλιάς...
88 ημέρες μάνα χωρίς παιδί...
88 ημέρες πάλεψες όσο κανείς και τα κατάφερες!
Και επιτέλους, μετά από 88 ημέρες σε έχω στην αγκαλιά μου, χωρίς την αποκρουστική πράσινη ποδιά, χωρίς καλώδια να μπερδεύονται στο μικροσκοπικό κορμάκι σου, χωρίς τον ήχο του αντιπαθέστατου μηχανήματος του οξυγόνου να χτυπάει σαν τρελό.
Επιτέλους γυρίζουμε σπίτι... ΜΑΖΙ!
Ποτέ ξανά μακριά μου!"


Είμαι κι εγώ περήφανη μαμά πρόωρου μωρού που γεννήθηκε στις 25εβδομάδες και 3 ημέρες, μόλις 830 γραμμάρια. Σήμερα είναι ένα υγιέστατο κοριτσάκι 2,5 χρονών που μας υπενθυμίζει καθημερινά πώς άλλο ένα θαύμα του Θεού ζει στο δικό μας σπίτι!
Σε λατρεύω Εμμανουέλα μου!
Είμαι πολύ τυχερή που είμαι μαμά σου!

-Μαίρη-





Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017