Κράτα επαφή

Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2017

Η Ευτυχία της Σοφίας...

17 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Προωρότητας!
Σήμερα γιορτάζω και εγώ!
Οι δυο γιοί μου, οι δυο μικροί μαχητές μου, τα δυο προωράκια μου!
Μου δίδαξαν πολλά αλλά το σπουδαιότερο: μου έδωσαν ένα μάθημα ζωής!
Υποκλίνομαι σε όλα αυτά τα παιδιά που πέρασαν μέσα από Μ.Ε.Ν, μέσα σε θερμοκοιτίδες, μέσα σε λάμπες, μέσα σε καλώδια και αναπνευστήρες παλεύοντας κάθε μέρα για την επιβίωση τους.
Επίσης και στους γονείς τους που είναι πάντα εκεί περιμένοντας πίσω από τζάμια και θερμοκοιτίδες χωρίς να ξέρουν τι θα συμβεί τις επόμενες ώρες και λεπτά μέχρι να έρθει η ώρα για να κρατήσουν το παιδάκι τους επιτέλους αγκαλιά! Και αν με ρωτήσει κανένας αν θα έκανα κι άλλο μωρό ξέροντας τον κίνδυνο του ακόμα πιο πρόωρου μωρού από αυτά τα δυο που έκανα θα απαντούσα πως: Ναι! Διότι η ευτυχία εκεί κρύβεται, πίσω από αυτά τα μάτια που βλέπω να με κοιτάζουν πονηρά!
Χρόνια πολλά σε όλους αυτούς τους μικρούς μαχητές!
Σε αυτούς τους μικρούς ήρωες που δίνουν τη μεγαλύτερη μάχη τους για να κερδίσουν τη ζωή!
Ευχαριστώ το Θεό για τα παιδιά μου!
Γιατί ο κόσμος μου έγινε πιο όμορφος!!!


-Σοφία-







Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017