Κράτα επαφή

Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016

Όταν βγήκε το ουράνιο τόξο - Το μήνυμα της Χριστίνας

Το δικό μου tosodouliko γεννήθηκε 33 εβδομάδων.
Μετά από δύο αποβολές ήρθε βιαστικά στον κόσμο. Το ουράνιο τόξο μου βγήκε στον κόσμο 28 Ιουλίου.
Μου έμαθε πολλά... Να είμαι δυνατή σε αυτά που δεν μπορώ να αλλάξω.
Είμαι νιώθω πολύ περήφανη που γέννησα πρόωρα.

Αυτή είναι η δικιά μας ιστορία.

Με αγάπη από ένα πολύ ζωηρό μωράκι.

Χριστίνα









Στείλε και εσύ τη δική σου ιστορία, το δικό σου μήνυμα ελπίδα και δύναμης για την προωρότητα.

Η πιο δυνατή σου φράση θα γίνει φωτογραφία και θα γίνει μέρος του επόμενου ηλεκτρονικού ημερολογίου για το 2017.


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017