Κράτα επαφή

Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2016

Η Ιστορία της Αθηνάς και του μαχητή της.

Με λένε Αθηνά και έζησα και εγώ αυτό που λέμε προωρότητα!

Μάνα με δύο υπέροχες κόρες, που ήρθε να ολοκληρώσει την χαρά της οικογένειας μας ένας υπέροχος μαχητής! Μόνο που ήθελε να έρθει πολύ νωρίς. Έτσι ήρθε στη ζωή στις 14/05/2016. Γεννήθηκε 27 εβδομάδων και 1 ημέρα.Το βάρος του 1170 γρ.

Έφτασα στο νοσοκομείο εσπευσμένα λόγω αιμορραγίας με τα δύο μου κοριτσάκια να κλαίνε από την αγωνία τους για μένα και για το μωράκι μας. Οι γιατροί μου είπαν πως έχουμε ένα σοβαρό χειρουργείο και πως έπρεπε να μπούμε κατευθείαν επειδή δεν σταματούσε η αιμορραγία. Χειρουργείο με ολική νάρκωση, με μπουκάλες αίματα να ετοιμάζονται και όλοι να τρέχουν αριστερά και δεξιά για να με ετοιμάσουν. Εγώ με μια τόσο καλή ψυχολογία κρατώντας στα χέρια μου τις εικονίτσες μου και παρακαλώντας τον άγιο Ραφαήλ να προστατέψει το μωρό μου. Κεντρική αρτηρία για απευθείας φάρμακα και πολλά ακόμα. Εγώ εκεί ψύχραιμη σαν να μην καταλαβαίνω τι γίνεται. Ο άντρας μου, οι γονείς μου και άλλοι έξω να κλαίνε. Οι γιατροί μου γνωστοποίησαν ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα μετά το χειρουργείο να μπω εντατική, γιατί λόγω αιμορραγίας δεν ήξεραν τι θα συναντήσουν. Μετά από ένα χειρουργείο 4 ωρών και 30 λεπτών, με έβγαλαν για να με πάνε εντατική. Εκεί βέβαια μου είπαν, (γιατί δεν θυμάμαι τίποτα )ότι ήμουν άσπρη σαν πανί με σωλήνες παντού στο σώμα μου. Έτσι, μετά από δύο 24 ώρα, επιχείρησαν να με ξυπνήσουν από την καταστολή. Δεν ήξερα που βρισκόμουν, τι μέρα ήταν. Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν το μωρό μου. Να ρωτήσω αν ήταν καλά! Μόλις ήρθε η γιατρός της εντατικής μπροστά μου μου έκανε ένα νεύμα και μου είπε:"Είναι ζωντανός και είναι καλά!" Μέσα σε όλη την ζαλάδα που είχα είπα μέσα μου ότι: "Ναι, παλέψαμε μαζί και βγήκαμε ζωντανοί!" Μετά από το τέταρτο 24ωρο , πάλεψα να σηκωθώ γιατί (είχα παροχέτευση και πονούσε πάρα πολύ )και πήγα να τον δω! Αντίκρισα ένα τόσο δα πλάσματα, να με περιμένει με σωλήνες παντού! Όμως ήξερα από την πρώτη μέρα που τον είδα ότι είναι μαχητής! Ένα ταξίδι 3 μηνών στην Μ.Ε.Ν.Ν. Με καθημερινά σκαμπανευάσματα και εγώ να παλεύω με όλα (με πόνους,με τα άλλα 2 παιδάκια μου που ήταν πολύ χάλια ψυχολογικά. Βλέπετε είναι και εκείνα μικρά 8 και 5 χρονών. Με το να προσπαθώ να στείλω γάλα στο μωρό μου, γιατί ξέχασα να σας αναφέρω ότι μέσα στην εντατική που ήμουν μου έδωσαν χωρίς την συγκατάθεση μου δύο χάπια και μου έκοψαν το γάλα και από την νεογνολογική ήθελαν οπωσδήποτε μητρικό. Με την θέλησή όμως και την πίστη πάλεψα και επανέφερα το γάλα μου και έτσι έστελνα μόνο μητρικό και έπινε μικρός μου μαχητής!

Λοιπόν, χάρις την πίστη και την βοήθεια του Αγίου Ραφαήλ και του Θεού, τώρα πλέον έχουμε τον μικρό μας μαχητή στην αγκαλιά μας! Ο μαχητής μου βγήκε από την ΜΕΝΝ στις 12/08/2016 λίγες μέρες πριν Της Παναγίας! Ήταν δώρο Θεού!

-Αθηνά-







Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017