Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016

Ο Αγώνας συνεχίζεται... Λόγια δύναμης από την μαμά Άννα.

Θέλουμε και μεις να πούμε την ιστορία μας και ας συνεχίζεται ακόμα στην εντατική.

Σαν αύριο πριν από τρεις μήνες γέννησα πρόωρα 26+3 εβδομάδων στα 1040 γραμμάρια, ήρθε ο άγγελος που μου έστειλε ο Θεός. Ο πολεμιστής μου 3 μήνες στην Μ.Ε.Ν.Ν. και συνεχίζουμε...
5 χειρουργεία λόγω Νεκρωτικής εντεροκολίτιδας, 2 λοιμώξεις από τον καθετήρα Χικμαν, διάγνωση Σ.Β.Ε (kurzdamensundrom) και τραυματισμός από την τοποθέτηση καθετήρα για τα ούρα στην κύστη. Παρόλα αυτά αντλώ δύναμη από τον Ήρωα μου, μου δίδαξε υπομονή, πίστη και Ελπίδα και πολύ αγάπη!

-Άννα-






Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

2 σχόλια:

  1. Να συνεχίσεις Άννα να αντλείς δύναμη από τον ΗΡΩΑ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αννουλα μου εχεις ευλογημενο μωρο ολα με το θελημα τ θεου θα πανε καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017