Κράτα επαφή

Κυριακή, 20 Νοεμβρίου 2016

Λίγα λόγια γεμάτα αισιοδοξία. Η Ιστορία της Ράνιας


Ήθελα να σας πω την ιστορία μου.

Γέννησα και εγώ πρόωρα τον μικρό μου μαχητή, 26 εβδομάδων και 5 ημερών. Γεννήθηκε 670 γραμμάρια και σήμερα είναι 29 μηνών. Ο μαχητής μου έκατσε 3,5 μήνες στη μονάδα νεογνών μαζί με άλλα πρόωρα. Πέρασε πολλά το θαυματάκι μου. Είχε πάθει μια σοβαρή λοίμωξη αλλά πάλεψε και την ξεπέρασε ο μαχητής μου. Γεννήθηκε 21/05/2014, την ημέρα εορτής Κωνσταντίνου και Ελένης. Μεγάλη χάρη Τους, γι' αυτό τον βάφτισα Κωνσταντίνο- Εμμανουήλ. Το δεύτερο όνομα το είχα τάξει πριν μείνω έγκυος, μετά από εξωσωματική. Στην τρίτη προσπάθεια πέτυχα! Είχα δίδυμα, αλλά το άλλο μου μωράκι είχε πρόβλημα και έκανα μείωση αναγκαστικά. Έπρεπε, αλλά στεναχωριέμαι. Τώρα, είναι ένα αγγελούδι.
Να είναι καλά αυτό το παιδάκι μου, ο μονάκριβος μου.
Ο μαχητής μου.

Αυτή είναι η ιστορία μου.

Ράνια.



Στείλε και εσύ τη δική σου ιστορία, το δικό σου μήνυμα ελπίδα και δύναμης για την προωρότητα.

Η πιο δυνατή σου φράση θα γίνει φωτογραφία και θα γίνει μέρος του επόμενου ηλεκτρονικού ημερολογίου για το 2017.









Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017