Τρίτη, 12 Απριλίου 2016

"Δεύτερα" γενέθλια- 84 μέρες μετά...

Κάποιοι λένε ότι μια φορά γεννιέται κανείς.
Στη δική μου ζωή έχω μάθει  άλλα. Κάθε νίκη, κάθε επιτυχία σε αναγεννά. Και όσο πιο μεγάλος ο αγώνας, τόσο πιο πολύ χαίρεσαι τη νίκη και «Αναγεννάσαι».

«Δεύτερα γενέθλια»  84 μέρες μετά

Όταν ήρθες στη ζωή δεν ήταν το ξεκίνημα που όλοι θα θέλαμε. Ξεκινούσε ο μεγαλύτερος αγώνας για σένα. Ο αγώνας για την ίδια σου τη ζωή και ας ζύγιζες μόλις 870 γραμμάρια. Πολεμιστής και Νικητής ! Ήρθαν πολλές νίκες για εσένα αγόρι μου και πάντα σε έβρισκαν με ένα χαμόγελο στα χείλη λες και ήξερες πριν από εμάς, που τρελαινόμασταν από την αγωνία μας, το αποτέλεσμα.


Επτά χρόνια έχουν περάσει και είναι σαν να μας βλέπω να μπαίνουμε στο σπίτι μας. Να παίρνεις την πρώτη ευχή από την προ-γιαγιά σου και τον προ-παππού σου που τόσο σ’ αγαπούσαν και σε νοιάζονταν. Και το ένοιωθες και τους αγαπούσες και εσύ. Μα με τον καιρό έμαθα πως εσύ αγαπάς όλο τον κόσμο.

Σήμερα γιορτάζουμε τη μεγάλη μέρα84 μέρες καθυστέρησες για να έρθεις στο σπίτι μας. Εμείς σε περιμέναμε αλλά εσύ πολεμούσες. Έτσι μας έκανες να σε αγαπάμε πιο πολύ και να σε εκτιμάμε όσο κανέναν. Σε θαυμάζαμε και δεχόμασταν τα μηνύματα ζωής   που μας έδινες. Ζήσαμε όμως αυτές τις 84 μέρες με πολύ πόνο και αγωνία και τα αρνητικά συναισθήματα παραμένουν πάντα μέσα σου, σαν τις χαρακιές στον κορμό ενός γέρικου δέντρου. Μένουν να σου θυμίζουν όσα πέρασαν…

Και πέρασαν αγόρι μου! Και αυτή τη φορά γιορτάζουμε άλλη μια νίκη…
Από την άνοιξη του 2014 ξεκίνησες έναν νέο αγώνα. Και είχε πολύ κόπο. Είχες πολλές φουρτούνες να περάσεις με το «πειρατικό» σου και ήμασταν μαζί σε αυτό.

Και νικήσαμε αγάπη μου. Νίκησες! Κατάφερες κάτι που και ο γιατρός ακόμα δεν τολμούσε να πιστέψει και γελούσε από τη χαρά του. Γελούσε που σε έβλεπε να πανηγυρίζεις αν και στην αρχή φάνηκε να τον αγχώνεις όταν πριν την εξέταση του ζήτησες να σε ενημερώσει για το αν έφτασες τα 10/10 οξύτητας στο μάτι. Με κοίταξε απορημένος μέχρι που του εξήγησα την τακτική μας:

«Ξέρει από την αρχή τι συμβαίνει και τι σκοπό έχουμε. Έτσι δέχεται καθημερινά τη θεραπεία για δυο ώρες.»
Και εσύ συμπλήρωσες: «Η υπομονή είναι αρετή γιατρέ. Έτσι λέει η μαμά μου.»
Εσύ μας δίδαξες όσα ξέρουμε σήμερα…


Πάντα νίκες αγάπη μου και χρόνια πολλά!




Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

6 σχόλια:

  1. Να ζήσει να τον καμαρώσεις γεράκο Μερσίνη μου...σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου!
      Φιλιά και από εμάς <3

      Διαγραφή
  2. Συγκινήθηκα βρε κοριτσάκι... Όποιος λέει γεννιομαστε μια φορά, δεν έχει χρειαστεί να αναγεννηθεί από τις στάχτες του... Εύχομαι να βγαίνει πάντα νικητής - και αυτό για μένα είναι να μην το βάζει πότε κάτω... Καλά δεύτερα γενέθλια αγόρι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες ευχές!
      Σου στέλνουμε πολλά φιλιά <3

      Διαγραφή
  3. Ωχ μωρέ συγκινήθηκα πρωί, πρωί! Να τον χαίρεστε πάντα Μερσίνη μου και να τον καμαρώνετε, είναι δυνατό παιδί, μπράβο του! Μπράβο και σε σας για τη σπουδαία δουλειά που κάνετε ως γονείς! Χαρούμενα γενέθλια και πάντα νίκες στη ζωή του! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σου!
      Να χαίρεσαι και εσύ τα παιδάκια σου <3

      Διαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017