Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2015

Προληψη vs θεραπεια…



Πέρασε κιόλας ένας μήνας (και κάτι). Έχουμε επίσημα ένα πρωτάκι σπίτι μας.

Πρωινό ξύπνημα, μελέτη, δρομολόγια, σχολείο και εξωσχολικές δραστηριότητες.

Όλα μπαίνουν σιγά- σιγά στο πρόγραμμα.

Αφού η δασκάλα μας παρέδωσε τη λίστα με τα υλικά και τη γραφική ύλη και την πρώτη  «φουρνιά» βιβλίων κάναμε και την πρώτη συνάντηση γονέων στην τάξη.


Η δασκάλα μας μετέφερε τις πρώτες της εντυπώσεις από τα καινούρια της παιδιά και ζήτησε τη συνεργασία και την προσοχή μας σε κάποια θέματα. Ένα από αυτά ήταν και οι ψείρες!

Η αλήθεια είναι ότι από την πρώτη χρονιά στον παιδικό σταθμό και μετά από συνεννόηση με την παιδίατρο, χρησιμοποιούσα προληπτικά κάποιο σπρέι αν και θεωρούσα ότι δεν «κινδύνευε» και τόσο. Στο δημοτικό όμως ο αριθμός των παιδιών στο σχολείο είναι πολύ μεγαλύτερος και τα παιδιά έχουν στενότερη επαφή μεταξύ τους άρα η προσοχή πρέπει να είναι μεγαλύτερη.

Οπότε αν μου θέτατε το δίλημμα: «Πρόληψη ή θεραπεία» πάλι πρόληψη θα διάλεγα.

Θυμάμαι και τα δικά μας σχολικά χρόνια και ανατριχιάζω! Θυμάμαι τη φοβερή λύση με την «ξυριστική μηχανή», το ξύδι και το χτενάκι.  Αν είχες κολλήσει… πάει το μαλλί.


Ποιος έχει χρόνο (και μαλλιά) για χάσιμο; Ευτυχώς τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει και υπάρχουν εντελώς ανώδυνες λύσεις για να προφυλάξουμε τα παιδιά μας από τα καταραμένα ζωύφια…




Για να έχει το κεφάλι του ήσυχο λοιπόν, κάθε πρωί ψεκάζουμε τα μαλλιά του με την προληπτική λοσιόν Licatack σε μορφή σπρέι, το οποίο προστατεύει αποτελεσματικά για περισσότερες από 7 ώρες. Το συγκεκριμένο σπρέι είναι άοσμο, οπότε η μυρωδιά του δεν ενοχλεί ούτε το παιδί, αλλά ούτε και εμένα. Επιπλέον για να είμαστε σίγουροι μια με δυο φορές την εβδομάδα κάνουμε έναν έλεγχο με το ειδικό χτενάκι το οποίο τινάζουμε πάνω σε μια λευκή πετσέτα (έτσι ώστε αν πιάσει κάτι το χτενάκι μας να είναι άμεσα ορατό).





Θεώρησα καλό να μιλήσω στο Μάριο για τις ψείρες έτσι ώστε να μη κολλάει το κεφάλι του με άλλα παιδάκια, κάτι πολύ συνηθισμένο την ώρα του παιχνιδιού. Του εξήγησα ότι οι ψείρες πάνε στα καθαρά κεφάλια και πως σε περίπτωση που νιώσει κάποια φαγούρα (παρά τους ελέγχους) θα πρέπει να μου το πει άμεσα.
Σίγουρα οι ψείρες είναι κάτι που κανείς δεν θα ήθελε στο κεφάλι του. Εμείς πάντως είμαστε αποφασισμένοι και εφοδιασμένοι να τις εξολοθρεύσουμε άμεσα αν ποτέ εμφανιστούν! 




Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

3 σχόλια:

  1. Με τα μαλλιά που έχει η Δώρα τις τρέμω τις ψείρες! Θυμάμαι επίσης τους πόνους που τραβούσα εγώ για να μου τις βγάλει η μαμά μου. Εγώ πάντως μέχρι στιγμής της βάζω ξυδάκι πίσω από τα αυτάκια! Εντάξει, μπορεί να μυρίζει λίγο σαν φακή το παιδί, αλλά το προτιμώ! χιχιχι!
    Παρ'όλα αυτά θα έχω στο μυαλό μου και την δική σου πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή και εγώ έψαχνα για ότι πιο αγνό αλλά αποτελεσματικό γι'αυτό κατέληξα σε αυτό. Φαντάσου μας το πρότεινε η γιατρός μας.
      Αχρείαστα να είναι σας εύχομαι. :)

      Διαγραφή
  2. Πω οσο θυμαμαι τι περνουσαμε με τις ψειρες μικρα . Ποσο επιπονο ειχα και μακρυα μαλλια. Ερχομαι απο το λινκ παρτυ. Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017