Κράτα επαφή

Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2015

Το μηνυμα της μαμας Χριστινας

"Το δικό μου tosodouliko γεννήθηκε 33 εβδομάδων...
Μετά από δύο αποβολές ήρθε βιαστικά στον κόσμο.
Το ουράνιο τόξο μου βγήκε στον κόσμο 28 Ιουλίου.
Μου έμαθε πολλά... Να είμαι δυνατή σε αυτά που δεν μπορώ να αλλάξω και νιώθω πολύ περήφανη που γέννησα πρόωρα! Αυτή είναι η δικιά μας ιστορία.
Με αγάπη από ένα πολύ ζωηρό μωράκι."

-μαμά Χριστίνα-





Στείλε και τη δική σου ευχή ή τη δική σου ιστορία προωρότητας. 

Βοήθησε και εσύ στην ευαισθητοποίηση.

17 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Προωρότητας.



Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

1 σχόλιο:

  1. Να ζήσει το γλυκό μωράκι!
    τόσο τρυφερό- και δυνατό - κείμενο...

    παρ΄όλο που δεν γέννησα πρόωρα, έζησα δυο φορές την ΜΕΝΝ, για 12 μέρες κάθε φορά... και γνωρίζω κάπως από προωρότητα ή έστω, τι περνά ένας γονιός με νοσηλευόμενο μωρό.

    τι καλύτερες ευχές μου για όλα τα Τοσοδούλικα!

    με την αγάπη μου,
    Αλεξία
    https://momyof6.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017