Κυριακή, 29 Νοεμβρίου 2015

Το μηνυμα της μαμας Ελενης

Η δική μου πριγκίπισσα βιαζόταν να δει την μαμάκα της και ήρθε στον κόσμο στις 36 εβδομάδες. Μικρούλα και τοσοδούλικη, 1860 γραμμάρια. Δεν μπήκαμε Μ.Ε.Ν, μόνο σε θερμοκοιτίδα. Όμως δεν ήταν δίπλα μου! Ήμουν πολύ τυχερή που δούλευα στην κλινική που γέννησα και είχα ευελιξία στο πως να την βλέπουμε πιο πολύ και
να την φροντίζω!!! Η επιστροφή στο σπίτι δύσκολη χωρίς την μικρή μας! Περίμενα πως και πως να έρθει η ώρα για να πάμε να την δούμε. Να την πιάσω, να την μυρίσω, να νιώσω το μωρό μου και το μωρό την μαμά του!!! Ευτυχώς αυτό κράτησε μονό τέσσερις ήμερες..!! Η χαρά όταν πήγαμε και είδαμε ότι δεν ήταν στην θερμοκοιτίδα αλλά στο κουκετάκι της κλινικής δεν μπορώ να σας την περιγράψω με λόγια... Δάκρυα χαράς στα μάτια...!!! Τώρα κοντεύουμε ενός έτους και νομίζω δεν έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από τα τελειωμένα μωράκια. Αγαπήστε τα μωρά σας. Δώστε τους αγκαλιές, πολλές αγκαλιές..!! Μας νιώθουν και μας χρειάζονται πολύ και πιστέψτε με τα χρειαζόμαστε και τα έχουμε ανάγκη και εμείς...!!! Είμαι περήφανη για την κόρη μου και θα είμαι για πάντα!!!
-Μαμά Ελένη-


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017