Κράτα επαφή

Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015

"Η δικη μου εμπειρια"- μαμα Ιωαννα


"34 χρόνια πριν γεννήθηκα και εγώ προωράκι στις 33 βδομάδες. 
1660 γραμμάρια και παρέμεινα στη Μ.Ε.Ν.Ν. για 40 μέρες.
Όταν γέννησα τον πρώτο μου γιο, φυσιολογικά και τελειόμηνο, ένιωθα τόσο περήφανη που όλα είχαν πάει τέλεια και δεν χρειαζόταν το παιδάκι μου να περάσει όσα πέρασα εγώ. Ποτέ όμως δεν φανταζόμουν ότι 3 χρόνια μετά το δεύτερο μου αγοράκι θα γεννιόταν προωράκι
Στις 33 εβδομάδες + 4 μέρες έχοντας πάει στο γυναικολόγο για εξέταση εμφανίστηκε εμβρυακή ταχυκαρδία. Μέχρι τα ξημερώματα της επόμενης ημέρας ο γιατρός μου είπε ότι έπρεπε να με γεννήσει με επείγουσα καισαρική  γιατί η ταχυκαρδία συνεχιζόταν. Εγώ με δάκρυα στα μάτια ήξερα αμέσως τι να περιμένω. Μου είχε περιγράψει τη δική της εμπειρία η μητέρα μου πολλές φορές. Θερμοκοιτίδα, μηχανήματα, ρινογαστρικό, φάρμακα....
Το παιδάκι μου γεννήθηκε 2280γραμμάρια, και μετά που μου τον έδωσαν για λίγα δευτερόλεπτα, έκανα 3 μέρες να τον ξαναδώ μέχρι που βγήκα από το μαιευτήριο.  Η αγκαλιά μου ήταν άδεια και με γέμισαν οι τύψεις και τα γιατί.Γιατί να γεννηθεί το μωρό μου από τώρα και να περάσει αυτά που πέρασα κι εγώ;...
Το αγοράκι μου όμως είναι παλικάρι και μετά από 11 μέρες βγήκε από τη Μ.Ε.Ν.Ν. Έχουνε περάσει τώρα 5 μήνες και το αγόρι μου είναι καλά (αν εξαιρέσουμε το βροχόσπασμα που τον ταλαιπωρεί εδώ και λίγο καιρό) 
Θέλω να ευχηθώ κουράγιο σε όλες τις μανούλες που έχουν  προωράκια, και ο Θεός είναι δίπλα στα παιδάκια μας και τα βοηθάει να μεγαλώσουν!!!
-περήφανη μαμά Ιωάννα-


Στείλε και τη δική σου ευχή ή τη δική σου ιστορία προωρότητας. 

Βοήθησε και εσύ στην ευαισθητοποίηση.

17 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Προωρότητας.



Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017