Κράτα επαφή

Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015

Η μαμα Χριστινα και η μικρη της Μαχητρια


"Μετά από μια τέτοια πρωτόγνωρη γνωριμία με την προωρότητα μαθαίνεις τις πραγματικές αξίες της ζωής. Τι σε θλίβει και τι σε κάνει χαρούμενο. Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια και ακόμα κλαίω
και ακόμα σκέφτομαι και ο άντρας μου, μου λέει: "Άστα όλα πίσω. Δες την σήμερα." Ευχαριστώ το Θεό και την Παναγία που είχε μια τόσο καλή έκβαση και φυσικά την βλέπω σήμερα, όμως δεν ξεχνώ, δεν μπορώ... Πονάω ακόμα που δεν θυμάμαι αν γέννησα και πώς, πονάω ακόμα που δεν την είδα την στιγμή που ήρθε στον κόσμο πόσο μάλλον που δεν την άγγιξα, πονάω ακόμα που αντί για τα ζεστά της χείλια στο στήθος μου είχα ένα άψυχο μηχάνημα να μου ρουφάει την θηλή και παράλληλα την ψυχή μου όλη, πονάω ακόμα που ένιωθα ότι κανείς δεν μπορεί να με καταλάβει, κανείς να με νιώσει. Και τύψεις. Αχ, πόσες τύψεις. Τύψεις γιατί να μην μπορώ να είμαι εγώ στη θέση της, τύψεις γιατί να το κάνω αυτό στο παιδί μου (λες και έφταιγα) γιατί το κάνω να πονάει. Τύψεις γιατί να μην μπορώ να προσφέρω στον άντρα μου την χαρά του νεογέννητου, τύψεις γιατί μετά από 4 μήνες θήλαστρο δεν άντεξα και το έκοψα, είχε μειωθεί άλλωστε αρκετά, τύψεις, τύψεις, τύψεις και πόνος, πόνος, πόνος και έρχεται σήμερα και σε παίρνει αγκαλιά και σου βάζει τα δύο της χεράκια στο πρόσωπο  και σε κοιτάει με ένα βλέμμα που σου λέει: "Είμαι εδώ" και πουφφφ σου φεύγουν όλα και σκέπτεσαι τελικά πόσο δυνατό είναι το παιδί μου και πόσο την ευγνωμονώ για αυτό. Είναι η δεύτερη φορά που γράφω. Η πρώτη ήταν η ιστορία μου και η δεύτερη ήταν η ψυχή μου η οποία είναι δοσμένη ολόκληρη στα χέρια της μικρής μου Μαχήτριας, αυτής που γεννήθηκε 910 γραμμάρια, 29&4 εβδομάδων στις 05/12/2013. Αυτή είναι η αξία της ζωής μου και αυτή μου δίνει αξία στη ζωή."

-Χριστίνα- περήφανη μανούλα μαχήτριας Σοφίας-Σαββίνας


Στείλε και τη δική σου ευχή ή τη δική σου ιστορία προωρότητας. 

Βοήθησε και εσύ στην ευαισθητοποίηση.

17 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Προωρότητας.



Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017