Κράτα επαφή

Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2015

Αφιέρωμα στους "φύλακες- αγγέλους" της Μ.Ε.Ν

Είναι εκεί ατελείωτες ώρες. Αγωνιούν και τρέχουν... 
Κάνουν αυτό που λέμε: "Λειτούργημα".

Όπως η κα Άννα που μου σύστησε για πρώτη φορά το γιο μου στη θερμοκοιτίδα...
Σαν την κα Αγλαϊα που μου έδωσε τον άλλο μου γιο, για την πρώτη μας αγκαλιά και μου χάριζε λόγια παρηγοριάς όταν "χάσαμε" τον αδερφό του.
Την γλυκιά Ελένη, με τη χρωματιστή κορδέλα στα μαλλιά της που μιλούσε τρυφερά στο "μικρό της κοτοπουλάκι". (έτσι την είχαμε ακούσει να χαρακτηρίζει το μωρό μας <3)


Δεν φροντίζουν μόνο για την καλή λειτουργία της Μονάδας Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών αλλά και για την ψυχολογική υποστήριξη (όσο μπορούν) των γονιών. Πολλές φορές με δύσκολες συνθήκες...


Ο Σεπτέμβριος είναι Μήνας Ευαισθητοποίησης για την Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών.

Με αφορμή την 15η Σεπτεμβρίου, που είναι η Παγκόσμια Ημέρα Νεογνικής Νοσοκόμας, στέλνουμε την αγάπη μας σε όσους νοιάζονται και παλεύουν να έρθουν τα μωρά μας στην αγκαλιά μας!

Στείλε και εσύ το μήνυμα σου!
Ένα "Ευχαριστώ" ή μια τρυφερή στιγμή που σε ένωσε με την αγαπημένη σου νοσηλεύτρια.
Στο :tosodoulika@gmail.com


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017