Δευτέρα, 20 Ιουλίου 2015

"'Ενας άγγελος ποτέ δεν πεθαίνει" (ποίημα)

"Μην τους αφήσεις να πουν ότι δεν γεννήθηκα
ότι κάτι σταμάτησε την καρδιά μου.
Ένιωσα κάθε τρυφερή αγκαλιά που έδωσες
Σ'αγάπησα από την αρχή.
Αν και το σώμα μου δεν μπορεί να κρατήσεις,
αυτό δεν σημαίνει ότι έχω φύγει,
Αυτός ο κόσμος ήταν άξιος όχι για μένα,
Ο Θεός επέλεξε να προχωρήσω.
Ξέρω τον πόνο που πνίγει την ψυχή σας,
Τι είσαι αναγκασμένος να αντιμετωπίσεις.
Έχεις το λόγο μου, θα γεμίσω τα χέρια σου
Κάποια μέρα θα αγκαλιαστούμε.
Θα ακούσεις ότι ήταν «γραφτό να γίνει
Ο Θεός δεν κάνει λάθη ",
Αλλά αυτό δεν θα μαλακώσει το χειρότερο πόνο σου,
Ή δεν θα κάνει την καρδιά σας να πάψει να πονά.
Βλέπω από πάνω από όλα όσα κάνεις,
Ένα άλλο παιδί που θα φέρεις,
Πιστέψτε με όταν σου λέω,
Ότι είμαι πάντα εκεί
Θα έρθει μια φορά, σου το υπόσχομαι
όταν θα κρατήσεις το χέρι μου,
θα αγγίξεις το πρόσωπό μου και θα φιλήσει τα χείλη μου,
Και θα καταλάβεις.
Αν και ποτέ δεν θα αναπνέσω τον αέρα σου
Ή  δεν θα κοιτάξω τα μάτια σου

Αυτό δεν σημαίνει ότι ποτέ δεν "ήμουν".

Ένας άγγελος ποτέ δεν πεθαίνει."


φωτο από:http://ashleysmom-katie.blogspot.gr/

Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017