Τρίτη, 16 Ιουνίου 2015

Κύκλοι Ζωής

Όταν σε γνώρισα άρχισα να καταλαβαίνω πολλά πράγματα για τη ζωή. Πράγματα που τόσο καιρό απλά δεν με άγγιζαν. Δεν ήμουν αδιάφορη, απλά δεν με αφορούσαν άμεσα.

Κύκλους  κάνει η ζωή. Κάποιοι ανοίγουν και κλείνουν γρήγορα. Άλλοι μεγάλοι και γεμάτοι, άλλοι μικροί και σύντομοι.

Όταν γεννήθηκες ο κύκλος της ζωής σου αρχικά δεν ήταν τέλειος και δεν ήσουν μόνος. Ένας μικρότερος σε μέγεθος και σε χρόνο ζωής «κυκλάκος» ήταν δεμένος με έναν «μαγικό» τρόπο μαζί σου. Μερικές φορές νομίζω ότι ακόμα κάπου κοντά σου βρίσκεται. Ήταν ο αδερφός σου.

Έκανες τον κύκλο της ζωής σου σιγά- σιγά όλο και πιο τέλειο, όλο και πιο μεγάλο. Τόσο μεγάλο που χωρούσε μέσα και εμάς.

Όταν άρχισες να περπατάς, (ακόμα θυμάμαι πόσο συγκλονισμένη ένιωσα όταν σε είδα να στέκεσαι πρώτη φορά μετά από 2 σχεδόν χρόνια προσπαθειών), ένιωσα ότι άνοιγες νέο κύκλο. Τον κύκλο της προόδου σου. Ένα κύκλο που άρχισες να «γεμίζεις» με γνώσεις και προόδους την ημέρα που ξεκίνησες τον παιδικό σταθμό. Στην αρχή δεν ήταν εύκολο. Δεν ξέρω ποιος από τους δυο μας δυσκολεύτηκε περισσότερο, αλλά λίγο ο αποχωρισμός των πρώτων ημερών, λίγο οι ιώσεις περάσαμε μαζί άλλη μια «φάση».

Όμως αγάπη μου το καταφέραμε και να που είσαι πλέον «Απόφοιτος Νηπιαγωγείου» και έχεις πλάκα όταν λες:
«Είμαι πτυχιούχος» με καμάρι.

Μου αρέσει όταν με το θάρρος και τον αέρα σου που πάντα είχες, δηλώνεις ότι αγαπημένο σου μάθημα για φέτος ήταν:
«Το παιχνίδι με τους φίλους και το διάλειμμα.»

Γιατί τι είναι μικρό μου η ζωή ενός παιδιού χωρίς παιχνίδι, γέλια, χαρές και ξεγνοιασιά;

Γιατί αγάπη μου στη ζωή τίποτα δεν είναι δεδομένο και εσύ το ξέρεις αυτό από πολύ νωρίς.
Η υγεία ενός παιδιού δεν είναι δεδομένη.
Η ζωή ενός παιδιού δεν είναι δεδομένη.
Το παιχνίδι για ένα παιδί δεν είναι δεδομένο.
Η εκπαίδευση δεν είναι δεδομένη.

Γι’ αυτό μικρέ μου απόφοιτε κοίτα να έχεις μάτια, καρδιά και μυαλό ανοιχτά, να μαθαίνεις και να σκέφτεσαι. Να κρίνεις και να παλεύεις, να φτιάχνεις κύκλους στη ζωή σου όσο πιο τέλειους μπορείς.
Θυμάσαι εκείνο το ζωγράφο που μου είπες ότι σου αρέσει; Τον λένε Βασίλη Καντίνσκι. Μην ξεχνάς λοιπόν και εσύ να βάζεις χρώμα στους κύκλους σου όπως εκείνος.
φωτο από: www.wassilykandinsky.net/

Καλή Πρόοδο στο Νέο σου Κύκλο Αγάπη μου.



Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

6 σχόλια:

  1. Μερσίνη μου από τα πιο συγκινητικά κείμενα σου... Απλά υπέροχο... Το ίδιο εύχομαι και εγώ!! (και, ναι ο μικρός αυτός κύκλος θα είναι πάντα συνδεδεμένος με τον δικό του...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανούλα γλυκιά με το καλό και στα δικά σας!
      Θα με νιώσεις το ξέρω γιατί έχουμε πολλά κοινά εμείς <3
      Τα φιλιά μου και στο γλυκό σου μαϊμουδάκι :)

      Διαγραφή
  2. Έλα και με συγκίνησες... <3 Να τον καμαρώνεις πάντα, να είσαι εκεί να τον βλέπεις να ανοίγει και να κλείνει κύκλους και καθένας να έχει το δικό του, μοναδικό χρώμα. Πάντα γερός να είναι. Πάμε γερά πρωτάκι! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα με είδες! Δεν με είδες; Κουκουβά η μάνα :)
      Φιλιά στα αστεράκια σου <3

      Διαγραφή
  3. Πολλά μπράβο στον μικρό απόφοιτο! Καλό καλοκαίρι με ακόμα περισσότερο παιχνίδι, ξεγνοιασιά και χαρούμενες στιγμές και καλή πρόοδο στο νέο σας ξεκίνημα, στην πρώτη δημοτικού! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017