Παρασκευή, 12 Ιουνίου 2015

Αντίστροφοι ρόλοι.

Ετήσιος έλεγχος ματιών. Αυτή τη φορά για μένα.

Το παρεάκι μου σε όλη τη διαδρομή δεν έβαζε γλώσσα μέσα. "Μπίρι-μπίρι" σε όλη τη διαδρομή. Για λίγο μόνο τον πήρε ο ύπνος. Έχασε τη μεσημεριανή του «σιέστα» για χάρη μου και αυτές τις μέρες κουράζεται αρκετά με πρόβες και ετοιμασίες για το τέλος της σχολικής χρονιάς. Σε λίγο καιρό θα είναι απόφοιτος νηπιαγωγείου.


Φτάσαμε στο οφθαλμολογικό κέντρο. Στη ρεσεψιόν  άρχισε πάλι τα νάζια και τα χαμόγελα. Έκατσε στην πολυθρόνα και άρχισε να περιεργάζεται το χώρο και φυσικά να κάνει ερωτήσεις…
Η γιατρός χαμογελαστή, μας ζήτησε να περάσουμε μέσα. Κάλεσε και τον μικρό μου συνοδό. Η γιατρός όμως δεν ήταν μόνη!
Είχε ένα μωρό… στην κοιλιά της.

Όταν πήρα τη θέση μου στο πρώτο μηχάνημα εκείνος ήρθε δίπλα μου, με έπιασε από τον ώμο και μου είπε με περισπούδαστο ύφος:
«Μην ανησυχείς! Πιστεύω θα τα πας περίφημα.»

Φυσικά και ξαφνιάστηκα. Η γιατρός γέλασε γλυκά και τον φώναξε από την μεριά της να δουν στο μηχάνημα το μάτι μου, το οποίο μετά βίας κρατιόταν να μην θολώσει από τη συγκίνηση.
Μα είναι πράγματα αυτά;

Και απαντώ: «Είναι!»
Γιατί κάθε φορά που θα γεμίσεις το παιδί σου δύναμη και αισιοδοξία, ελπίδα και κουράγιο, αυτό θα τα «ρουφήξει» γιατί τα χρειάζεται όπως και εσύ.

Στο τέλος της εξέτασης ήρθε και η επιβράβευση:
Μια αγκαλιά, ένα φιλί και ο καλός του λόγος: «Τα πήγες περίφημα, μαμά!»


Προσπαθώ αγάπη μου. Προσπαθώ…

φωτο από: mamalydia.wordpress.com


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

4 σχόλια:

  1. να το χαίρεσαι το αγγελούδι σου!
    συγκινήθηκα και εγώ μαζί σου...

    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γεωργία μου!
      Να χαίρεσαι και εσύ τα παιδάκια σου!

      Διαγραφή
  2. Τα πηγές περίφημα τελικά!!! Μπράβο, η γιατρός πιστεύω δεν θα ξεχάσει ποτέ τον μικρό. Να τον χαίρεσαι και καλή σας προοδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Τούλα μου.
      Να χαιρόμαστε τα παιδάκια μας.

      Διαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017