Κράτα επαφή

Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015

Προωρότητα και ένα ευχαριστώ... Μια μαμά μοιράζεται.


Η 17η Νοεμβρίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα (κατά της) Προωρότητας κι αν έχεις περάσει από εκεί, ξέρεις. Όσες το έχουμε ζήσει το νιώθουμε στο πετσί μας…ευτυχώς μονό για 30 μέρες χωρίς προβλήματα σοβαρά, όμως αυτές τις πρώτε 30 μέρες του μωρού μου δε θα μου τις δώσει κανένας πίσω, δε του έδωσα την 1η αγκαλιά…έκλαιγε, μια σταλιά ανθρωπάκι 2,150 και δε μπορούσα να το αγγίξω καν…να πεθαίνω κάθε μέρα, κάθε ώρα…εϕιάλτης. Ναι, είναι για το καλό τους…ναι είμαστε τυχεροί που ζούμε σε μια εποχή που υπάρχει η γνώση και η τεχνολογία να ζήσουν τα προωράκια και μάλιστα υγιέστατα…όμως οι μνήμες από εκείνη την εποχή έχουν παραμείνει σαν εϕιαλτικές…δοξάζω το Θεό, ευχαριστώ τους παιδιάτρους, τον γυναικολόγο μου(Ονζέ Ηλία) που έκανε το ανθρώπινος δυνατό παρόλο το θέμα υγείας μου (Ορθοτοπική Μεταμόσχευση Ήπατος λόγω κύρωσης ήπατος και τελικού σταδίου ηπατικής ανεπάρκειας οϕειλόμενη σε συγγενή ίνωση ήπατος, η μεταμόσχευση έγινε στο king’s college hospital στο Λονδίνο στης 3 Μαΐου 1998) και τα προβλήματα που είχα στην εγκυμοσύνη (σπάσιμο ωοθυλακίου-σάκου και μεγάλες μελανιές σε ποδιά και χεριά που συνεπάγεται με προδιάθεση οργανισμού για αποβολή εμβρύου) ανέλαβε και μου έϕερε στον κόσμο το 2ο παιδί μου και την Μ.Ε.Ν.Ν. του νοσοκομείου Μητέρα …Όμως δε το εύχομαι ούτε στο χειρότερο εχθρό μου… 



Η αποστολέας ζήτησε να διατηρήσει την ανωνυμία της.

Στείλε και εσύ τη δική σου ιστορία προωρότητας στο tosodoulika@gmail.com


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017