Κράτα επαφή

Σάββατο, 14 Φεβρουαρίου 2015

Αγάπη μου Παντοτινή

Φεβρουάριος ο μήνας του έρωτα και της αγάπης.

14 Φεβρουαρίου η ημέρα των ερωτευμένων, της αγάπης και της καρδιάς (Παγκόσμια Ημέρα Συγγενών Καρδιοπαθειών).

Σήμερα γιορτάζουν όσοι αγαπούν, καρδιοχτυπούν, νιώθουν.

«Μαμά, σ’αγαπώ!»
«Και εγώ σ’αγαπώ!»


Μια τεράστια αγκαλιά με δυο μικρά, τρυφερά χεράκια. Τα χεράκια σου.

Ακόμα τα θυμάμαι πολύ μικρότερα να τα απλώνεις για να σε πάρω αγκαλιά στη «φωλίτσα» μου, όπως έλεγες την αγκαλιά μου.
Θυμάμαι το περασμένο καλοκαίρι να μου τραγουδάς:
«Πεθαίνω για σένα
και ας είσαι απάτη,
δεν πα να είσαι ψέμα
εγώ σε λέω αγάπη!»

Εσύ ξέρεις τι είναι αγάπη! Αγαπάς πολύ και αληθινά.
Γι’ αυτό σ’ αγαπώ και εγώ.
Είσαι η αγάπη!

Αγάπη είναι:
Να είμαι με τη φόρμα της γυμναστικής και να πλένω πιάτα και εσύ να έρχεσαι να μου ζητάει νερό, να σου βάζω, και μόλις ξεδιψάς, να με κοιτάς χαμογελαστός και να μου λες: «Μαμά, είσαι η πιο όμορφη μαμά του κόσμου»
Αγάπη είναι: 
Όταν με αγκαλιάζεις και να μου λες: «Σ’ευχαριστώ που με φροντίζεις και μου φτιάχνεις τα πιο φανταστικά φαγητά και γλυκά!»
Αγάπη είναι: Να έρχομαι να σε πάρω από το σχολείο και στο δρόμο να ζητάς αλλαγή πορείας για βόλτα. Δεν σου χαλάω χατίρι και το ξέρεις και με κάνεις να πετάω με αυτά που μου λες: «Γι’ αυτό ήθελα να με γεννήσεις εσύ! Δεν μου χαλάς ποτέ χατίρι!»
Αγάπη είναι: Να με ρωτάς πως πέρασα τη μέρα. Αν πήγα γυμναστήριο. Αν δεν πήγα μου ζητάς το «γιατί».
Αγάπη είναι: Να μου εμπιστεύεσαι τα πιο μεγάλα σου μυστικά. Και να ξέρεις πως δεν θα τα πω πουθενά ;)
Αγάπη είναι: Το «Καλά να περάσετε!» που μας εύχεσαι όποτε είναι να βγούμε με τον μπαμπά ή με φίλους.
Αγάπη είναι: Όταν έρχεσαι μαζί μου για «παρέα» στο σούπερ μάρκετ, μέχρι και στο συνεργείο αυτοκινήτων.
Αγάπη είναι: Να χορεύουμε ξυπόλητοι, να χοροπηδάμε σαν τα κατσίκια και μετά να σε παίρνει ο ύπνος στην αγκαλιά μου.

Αγάπη μου Παντοτινή





Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

2 σχόλια:

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017