Σάββατο, 17 Ιανουαρίου 2015

Όταν η προωρότητα φαντάζει ως την καλύτερη προοπτική

Όλοι θεωρητικά γνωρίζουν τι είναι η προωρότητα και εγώ έτσι θεωρητικά την γνώριζα , ένας όρος , ούτε καν τον ορισμό της όταν πρόκειται για την γέννηση ενός ανθρώπου.

Σας ξένισε ο τίτλος φαντάζομαι ... καλύτερη προοπτική ; η προωρότητα ;

Δεν θα σας κουράσω με περιτολογίες.

Πριν καν ακούσω τις καρδιές των δίδυμων παιδιών μου μια εκτεταμένη αποκόλληση με έβαλε στην διαδικασία να σκεφτώ πολύ πριν δημοσιοποιήσω την εγκυμοσύνη μου. Από εκεί και πέρα κάθε μέρα ήταν μια μάχη με την ψυχή και με το σώμα μου , μια μάχη παρέα με την πίστη μου ότι θα τα καταφέρουμε και οι τρεις μας.

Αναγκαστικός περιορισμός κατ΄οίκον , αλλά δεν έλυσε όλα μου τα προβλήμα.
Όπως είναι φυσιολογικό κάθε εγκυμοσύνη έχει τα δικά της θέματα, για μένα ένα το κρατούμενο ήταν η αιμοραγία και αρκετά ακόμη .
Η πρώτη επαφή με την πιθανότητα της προωρότητας ήρθε στα μισά της εγκυμοσύνης μου , και όταν λέμε στα μισά εννοώ σύμφωνα με την ΠΗΤ.
Στο τακτικό μου ραντεβού με τον γυναικολόγο μου διαπιστώθηκε ότι ο τράχηλος είχε ανοίξει ολοσχερώς και ήταν θέμα λίγων ωρών ...
Εκείνη την ώρα ο γιατρός μου μίλησε με τα πιο ρεαλιστικά σενάρια για όλα τα ενδεχόμενα, ψυχρολουσία .
Βρέθηκα στο νοσοκομείο πριν καν το καταλάβω για περίδεση τραχήλου , με το αν θα προλάβουμε .

Το μυαλό μου για πρώτη φορά έκανε πλήρη εικόνα ό,τι είχαμε  περάσει μέχρι εκείνη τη στιγμή .
Μια εγκυμοσύνη που δεν προέκυψε τυχαία , αλλά μετά από εξωσωματική .
Είχε χρειαστεί να ξεπεράσω το σοκ , ό,τι κάτι πήγαινε στραβά και δεν μπορούσαμε να κάνουμε παιδί φυσιολογικά .
Είχε χρειαστεί να κάνουμε θεραπεία και χειρουργία πριν προσπαθήσουμε ξανά για φυσιολογική σύλληψη .
Είχε χρειαστεί να νοιώσουμε την απογοήτευση ότι παρά την θεραπεία και τα χειρουργία η φυσιολογική σύλληψη ήταν αδύνατη και η μόνη λύση ήταν η εξωσωματική .
Μπήκαμε στην διαδικασία της εξωσωματικής και με την πρώτη φορά ήρθε το ποθητό αποτέλεσμα.
Η αποκόλληση δεν είχε καταφέρει να μου στερήσει το όνειρο .
Αν και ήμασταν με το άνδρα μου σε μια πόλη πολύ μακριά από τους δικούς μας , μόνοι μας , δεν το δειλιάσαμε ούτε για μια στιγμή .
Ο άνδρας μου έκανε όσα δεν είχε φανταστεί , για μένα , για το σπίτι και δεν διαμαρτυρήθηκε ούτε για ένα λεπτό , ούτε για μια στιγμή. Το καταλάβαινα όταν ερχόταν στο σπίτι πριν ανοίξει την πόρτα , έπαιρνε μια βαθιά ανάσα και έβαζε το καλύτερο του χαμόγελο σαν να ερχόταν σε γιορτή.
Από το χαμόγελο εκείνο έπαιρνα και εγώ δύναμη, έβαζα της μοναξιάς και της καθήλωσης μου στο κρεβάτι, κάθε αρνητική σκέψη μακριά .

Δεν ήταν η ώρα θα κάνω πίσω εκείνη στα μισά της διαδρομής. Καλοδεχούμενη η προωρότητα αρκεί να είχε και την βιωσιμότητα παρέα μαζί .
Οι μέρες στο νοσοκομείο μου φάνηκαν αιώνας , όλα πήγαν καλά , και γύρισα και πάλι έγκυος στο σπίτι . Ήμασταν 3 σε 1 , και θα το παλεύαμε όσο γινόταν πιο πολύ .
Πλήρη ακινησία για πολλές ώρες , μόνο τα απαραίτητα για να κερδίζουμε μέρες .
Δεν είναι ευκολο να ξέρεις τι πρόκειται να συμβει και να μην το ψάχνεις , να μην ψάχνεσαι για πληροφορίες .
Κατέληξα στο συμπέρασμα ότι όσο πιο έψαχνα τόσο αγχωνομουνα και αυτό δεν μου καλό , με έφερνε στα πρόθυρα της τρέλας και αυτό δεν ήταν το επιθυμητό.
Σταμάτησα να το ψάχνω .
Πήρα τις αποφάσεις μου.
Δεν κοιτούσα για ρούχα και αξεσουαρ για μωρά , ούτε για τις απαραίτητες αγορές . Καμία αγορά . Πρώτα θα γεννούσα  και μετά.
Δεν σκεφτόμουνα τίποτα αλλό παρά το ότι θα έρθει η μέρα που από την πόρτα του σπιτιού μας θα μπαίναν μέσα και τα δυο παιδιά.
Από φυλλάδια έδειξα στον άνδρα μου τι θα έπρεπε να αγοράσει ... αν χρειαζόταν .
Έμεινε μόνο μια αγωνία, ένας φόβος, ό,τι και να συνέβαινε σε ώρα που ο άνδρας μου ήταν εκτός σπιτιού να είχε την δυνατότητα να έρθει γρήγορα .
Οι επισκέψεις στο γιατρό έδειχναν ότι τα παιδιά ήταν καλά , και έτσι αναθαρρούσε η ψυχή μου .
Στην 31 εβδομάδα και 3 ημέρες έσπασαν τα νερά, 2 πμ. Είχε έρθει η στιγμή .
Η προωρότητα θα ήταν πια γεγονός .
Το πάλεψα όσο γινόταν πιο πολύ.
Δεν είχα δάκρυα στα μάτια, ήξερα τι θα συμβεί, είχα προετοιμαστεί όσο μπορούσα πιο πολύ ...


Νέλλη
φωτο από: www.growingyourbaby.com
Στείλε και εσύ τη δική σου ιστορία προωρότητας στο tosodoulika@gmail.com

Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

2 σχόλια:

  1. Ένα βραβείο για σένα από μένα!!! Εύχομαι να αποκτήσεις και για το όμορφο μπλογκοσπιτάκι σου!!! Τα φιλιά μου!!!

    http://mamagoesvintage.blogspot.gr/2015/01/liebster-award-discover-new-blogs.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου Νέλλη... Εύχομαι μόνο τα καλύτερα μέσα από την καρδιά μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017