Κράτα επαφή

Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2014

Μαμαδο- blogs με Tosodoulika. Χριστουγεννιάτικη Δράση

Είναι τόσο όμορφο να γνωρίζεις ανθρώπους που σε εμπνέουν να γίνεις και εσύ καλύτερος! Όταν οι άνθρωποι αυτοί γίνονται ομάδα, οι δυνατότητες μεγαλώνουν :)
Δεν είχαν περάσει πολλές μέρες από την 17η Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Προωρότητας και στην ομάδα μαμαδο-blogs «έπεσε» η ιδέα: να ετοιμάσουμε δωράκια για τις ημέρες των Χριστουγέννων και να τα προσφέρουμε στους γονείς που έχουν τα μωρά τους σε Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας.
Κάποιες φορές θέλουμε να κάνουμε πράγματα και δεν ξέρουμε αν μπορούμε ή δεν ξέρουμε τον τρόπο. Η Μένια από το karkinaki.gr ήταν για μένα ο "υποκινητής" για κάτι που ήθελα να κάνω από καιρό. Αμέσως σκέφτηκα το Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» και τις μονάδες του που για 5μήνες και 20μέρες ήταν όλη μου η ζωή.
Εκεί ήταν το μυαλό μου, η καρδιά μου, η ψυχή μου, τα μωρά μου και οι αγωνίες για τη ζωή τους.

Σε ρόλο «βοηθών του Άγιου- Βασίλη» μαμαδο-blogs και tosodoulika.blogspot.gr αρχίσαμε να ετοιμάζουμε δωράκια!


Η αρχική μου σκέψη ήταν να γράψω ένα γράμμα σαν μαμά που βίωσε την προωρότητα. Πόσα όμως θα μπορούσα να αλλάξω από όσα βιώνει ήδη μια άλλη μαμά; Πώς θα μπορούσα να της δώσω την αγάπη μου και τη θετική μου σκέψη; Η προωρότητα δεν έχει πάντα θετική έκβαση και το ξέρω αυτό, αν και στις περισσότερες περιπτώσεις ευτυχώς η ζωή νικά!



Έτσι η λύση ήταν μία! Αυτό που χρειαζόμαστε είναι η ελπίδα και η δική μας ελπίδα είναι ο γιος μας! Μαζί με εκείνον λοιπόν που πέρασε τους 3μήνες της ζωής του στη Β Μ.Ε.Ν του Παίδων Αγία Σοφία φτιάξαμε Χριστουγεννιάτικες κάρτες με τα χεράκια μας και αφού έγραψα ευχές για τις Άγιες μέρες που έρχονται, εκείνος με τις αγαπημένες του δαχτυλομπογιές τις υπέγραψε δηλώνοντας: "Ήμουν και εγώ εδώ!"
Αφού στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας και φτιάξαμε τα παραδοσιακά χριστουγεννιάτικα γλυκά μας, ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τα δωράκια μας. Κατασκευάσαμε χειροποίητες κάρτες για τις δύο Μονάδες Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών του νοσοκομείου Παίδων Αγ. Σοφία. 
Με τη βοήθεια των μαμαδο-blogs στόχος μας ήταν να κάνουμε αυτά τα Χριστούγεννα πραγματικά Χριστούγεννα αγάπης και ελπίδας.
Είτε αγοράζοντας κάτι συμβολικό, είτε φτιάχνοντας κάτι με τα χεράκια μας να στείλουμε την αγάπη μας και τη θετική μας σκέψη στους γονείς που καρδιοχτυπούν αυτές τις μέρες περιμένοντας να πάρουν τα μωράκια τους σπίτι.
Κάθε φορά που ερχόταν ένα δέμα, ένα δωράκι, ένιωθα σαν να είναι για μένα ή για το παιδί μου. Έβγαζα φτερά και πετούσα!

Με τον καιρό συμπεραίνω ότι τελικά δεν έχει σημασία αν έχεις γεννήσει με καισαρική ή φυσιολογικά. Αν έχεις θηλάσει ή όχι. Αν λόγω συνθηκών άφησες νωρίς το μωρό στο σπίτι και πήγες για δουλειά. Αν το παιδί σου είναι άρρωστο σοβαρά ή αν έχει μια απλή ίωση. Αν γέννησες στην ώρα σου ή πρόωρα.
Ανοιχτή καρδιά μαμάς που βλέπει όλα τα παιδιά δικά της και όλους τους γονείς και τις αγωνίες τους σαν δικά της. Σίγουρα σε κάποιες περιπτώσεις δεν μπορείς να ξέρεις και να νιώσεις, να βιώσεις το πρόβλημα ακριβώς, αλλά η συμπαράσταση και η προσπάθεια να αφουγκραστείς είναι δύναμη για τον άλλον.

Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

6 σχόλια:

  1. Πόσο χαίρομαι Μερσίνη μου!! Ξανά με την πρώτη ευκαιρία!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστω και πάλι που μου εδωσες την ευκαιρία να συμμετέχω σε όλο αυτό! Εύχομαι όλα τα παιδάκια στη μονάδα να πάνε σπίτι τους υγιή και όλα να έχουν θετική έκβαση! Καλές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φέτος θα συμμετέχω κι εγώ και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη. Προωράκι δεν είχα. Ούτε τοσοδούλικο το έλεγες αφού γεννήθηκε 4100gr :-) Παρόλα αυτά το δεύτερο αγοράκι μου έμεινε μια εβδομάδα στη ΜΕΝΝ. Η εμπειρία μου αυτή, η εικόνα αυτών των υπέροχων πλασμάτων που παλεύουν με κάθε δύναμη που τους έχει απομείνει να κρατηθούν στη ζωή, με έκανε ακόμα πιο ευαίσθητη στην προωρότητα.
    Μερσίνη μου σε ευχαριστώ που μου δίνεις την ευκαιρία να δώσω λίγη αγάπη σε αυτούς τους γονείς.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και πότε να μην χρειαστεί να αποχωριστείς ξανά κανένα τους.
      Εγώ ευχαριστώ για την αγάπη και την συμπαράσταση σας!

      Διαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017