Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2014

Πως μπορούν τα δάκρυα αγωνίας να γίνουν δάκρυα χαράς!

Τι να γράψεις και τι να πεις … Πως μπορούν με γράμματα να αποτυπωθούν συναισθήματα;
Και σκέφτεσαι: "Εγώ για ένα Double πήγα! Τι έγινε και έμεινα μέσα; Γιατί είχα πίεση 19 με 12 αφού δεν ένιωθα τίποτα άσχημο…… Το μωρό λιποβαρές μα εγώ έχω πάρει 14 κιλά. Τι σημαίνει λιποβαρές;"

Και καταλήγεις σε μια εντατική με ενδοφλέβια φάρμακα με συνδεδεμένο μόνιτορ για την πίεση το οποίο τρέμεις να γυρίσεις να το κοιτάξεις. Σε ένα κρεβάτι μονή σου εσύ και το μωρό στη κοιλία σου, να κάνεις προσευχές,


"Μακάρι να πέσει η πίεση , μακάρι να πάω σπίτι μου , μακάρι να πάρει λίγο ακόμα βάρος η μικρούλα μου" 

και κάθε μέρα να σου κάνουν εξετάσεις και όταν έρχεται το πρωινό να λες: 
"Θα φάω αρά δεν γεννώ ακόμα. Αντέχουμε άλλη μια μέρα. Μπράβο μικρούλα μου, ευχαριστώ Παναγίτσα μου."
και πάλι από την αρχή…. 

Ώσπου μια μέρα και αφού έφαγα πρωινό ….. ήρθαν και μου είπαν: "Γεννάμε σε λίγο…"
και άκουγα από μακριά: "Η μικρή χάνει παλμούς!"

Με πήραν με το κρεβάτι της εντατικής και με όλα τα μόνιτορ 14:15 με ολική νάρκωση γέννησα 14:45 και ξανά εντατική να σκέφτομαι:
"Αφού έχω ακόμα κοιλία και είμαι ακόμα εδώ τι έγινε; Γέννησα σίγουρα;"

Δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι όταν μπήκα χειρουργείο ένιωσα ότι μονό εγώ ήμουν εκεί. Όλο το προσωπικό ήταν κοντά μου, ευχαριστώ το Ρέα για αυτό... και για πολλά αλλά... Η μαχήτρια μου γεννήθηκε 910 γραμμάρια, έκλαψε αμέσως το μωρό μου. Εγώ την είδα μετά από 2 μέρες. Έπαθα σοκ! Κατηγορούσα και ακόμα κατηγορώ τον εαυτό μου γι'αυτό. Θήλασα από την πρώτη μέρα με θήλαστρο και πετούσα το γάλα λόγω φαρμάκων. Η πίεση ακόμα στα ύψη και ταχυκαρδία. Εκεί που είμαι στη μικρή μου και περιμένω την γιατρό για ενημέρωση έρχεται ο γυναικολόγος μου και λέει: "Μπαίνεις ξανά εντατική. Έχεις κάνει σύνδρομο Help" (5% των γυναικών το παθαίνει μετά την γεννά). Άντε πάλι μακριά από το παιδί μου! Μπήκα 26/11/13 στο Ρέα γεννήσαμε 5/12/13. Εγώ βγήκα 12/12/13. Τελικά πήγα σπίτι …"πήγα" … αμ δεν πήγα! Τα πάντα μου, όλα μου ήταν εκεί, η ζωή μου, η μαχήτρια μου, το αστέρι μου. Αποφάσισα να πηγαίνω το πρωί και να φεύγω το βραδύ. Να μένει μονή της μονό την νύχτα και ας ήμουν έξω από την αίθουσα. Θήλαζα εκεί και άφηνα το γάλα για εκείνη, παρακαλούσα πάντα για ένα "σταθερά", τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Άκουγα τον ήχο των μηχανημάτων και πεταγόμουν και ας ήταν από το διπλά μωρούλι. Το γνώριζα και αυτό, γνώριζα τους γονείς του. Στις 25/12/13 στη γιορτή μου τα Χριστούγεννα έκτος από το "σταθερά" άκουσα και το: "Πάει καλά" από την νεογνολόγο και θυμάμαι και ακόμα και τώρα κλαίω με αυτό το δώρο αλλά ακόμα περισσότερο κλαίω γιατί ήρθε μια αγαπημένη νοσοκόμα και μου είπε:"Είστε καλά;" 
Είπα: "Χάρηκα για τα καλά νέα" και μου λέει: "Τότε θα σε αποτελειώσω! Πήγαινε πλύσου ξανά και έλα να αγγίξεις το παιδί σου."

Μετά από 20 μέρες άγγιξα την πλατούλα της, έτρεμαν τα χέρια μου, δεν έβλεπα από το κλάμα τίποτα, την ένιωθα να κουνιέται και φοβόμουν μην της κάνω κακό, της άρεσε και μου άρεσε τόσο πολύ!

Ήρθε παραμονή Πρωτοχρονιάς και μαθαίνουμε ότι μπορούμε να κάνουμε αλλαγή χρόνου με τα παιδιά μας! Και άλλο δώρο! Απίστευτη εμπειρία η αλλαγή χρόνου μέσα στην ΜΕΝΝ του Ρέα. Εμείς και τα παιδιά μας! Πέρασαν οι μέρες και από την 3 πήγαμε στην 2 στα 1500 και από θερμοκοιτίδα πήγαμε σε κουνάκι και το χάδι έγινε αγκαλιά και τα δάκρυα... Τα δάκρυα έμεινε δάκρυα αλλά δάκρυα χαράς! Πήρα το μωρό μου 19/2/14 2580. Σήμερα 12/11/14 είναι κανονική ηλικία 11 μηνών και κάτι (σε λίγες μέρες έχουμε γενέθλια ) διορθωμένη 8 ½ και ήδη καλύπτει την προωρότητα της. Δεν θα ξεχάσω ποτέ …..ακόμα και τώρα που γράφω κλαίω και πάντα θα ευγνωμονώ το προσωπικό του Ρέα και τους γιατρούς μας.

-Χριστίνα-
Μαμά μιας μικρής ηρωίδας 


Στείλε και εσύ τη δική σου ιστορία προωρότητας στο tosodoulika@gmail.com

Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

1 σχόλιο:

  1. Με συγκίνησες... Πολύ... Να είστε πάντα καλά. Και εσύ και η ηρωίδα σου. Μόνο δάκρυα χαράς από εδώ και πέρα... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017