Κράτα επαφή

Σάββατο, 15 Νοεμβρίου 2014

Ακούραστος στρατιώτης 25 εβδομάδων!

Ο θάνατος του ψιθύρισε στο αφτί...Πρέπει να ζήσεις!!! 

Ο δικός μου μικρός ήρωας ήρθε στον κόσμο 25 εβδομάδων, 810 γραμμάρια.
Πάλεψε πολύ σαν ακούραστος στρατιώτης στην μάχη της προωρότητας και νίκησε!!!
Είναι μαζί μας,10 μηνών διορθωμένη και ακόμα παλεύει.
Έχει εγκεφαλική αιμορραγία 4ου βαθμού,βρογχοπνευμονική δυσπλασία αλλά νομίζω πως τα πράγματα πάνε πολύ καλύτερα από ότι φανταζόμουν. 
Είναι το πιο θετικό, καλόβολο και χαμογελαστό πλάσμα που έχω γνωρίσει ποτέ.Τον θαυμάζω για την δύναμη, την υπομονή και το πείσμα του κόντρα σε όλες τις στατιστικές και τις προγνώσεις!!! 

Χρήστο μου σ' ευχαριστούμε που είσαι εδώ!!!

- Ελένη - 
περήφανη μαμά 
ενός μικρού ήρωα 25 εβδομάδων




Στείλε και εσύ τη δική σου ιστορία προωρότητας στο tosodoulika@gmail.com


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

2 σχόλια:

  1. Κούκλα μου όμορφη.... Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου, σε όλες τις μάχες να βγαίνει νικητής! Σε φιλώ γλυκά, γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαμά Γιάννα σ'ευχαριστώ πολύ να χαίρεσαι το μικρό σου μαιμουδάκι και να δίνεις πάντα κουράγιο και δύναμη στις μανουλίτες... Σε φιλώ επίσης!!!

      Διαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017