Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014

Όταν ο Ιούλιος άλλαξε...

Για χρόνια ο μήνας Ιούλιος σήμαινε Διακοπές!
Διακοπές από τη δουλειά, τη ρουτίνα. Μήνας γεμάτος παραλίες, party και ξεγνοιασιά...

Τον Ιούλιο του 2009 άλλαξε η "σχέση" μου με αυτό το μήνα. 
Υπήρξαν φορές που ένοιωσα μίσος γι'αυτόν. Μου πήρε κάποιον που λάτρευα και ας είχα τόσο λίγο καιρό κοντά μου. Μετά το μίσος, ήρθε το γιατί και η "σχέση" αυτή όλο και άλλαζε μορφή...
Τώρα τον μήνα αυτό τον βλέπω σαν "δάσκαλο". Με έμαθε πολλά...

Σίγουρα όμως έμαθα πως αυτά που έχω μέσα μου για το μωρό μου δεν θα καταφέρει να μου τα πάρει κανείς...

Αυτός ο μήνας είναι αφιερωμένος στα μωρά που "έφυγαν" νωρίς και στους γονείς τους.
Για τους γονείς δεν έχει σημασία ο χρόνος που έζησε το μωρό τους. Ο πόνος της απώλειας υπάρχει.

Το http://tosodoulika.blogspot.gr/ αφιερώνει το μήνα Ιούλιο στα μωρά που "έφυγαν" πρόωρα και στα μωρά με συγγενείς καρδιοπάθειες.


Αν θέλεις να συμμετέχεις και εσύ σε αυτό στείλε το μήνυμα σου στο tosodoulika@gmail.com


foto: www.etsy.com


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

2 σχόλια:

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017