Κράτα επαφή

Πέμπτη, 29 Μαΐου 2014

Προσκαλώντας σε γνωριμία το γονεϊκό εαυτό μου

Πλησιάζει η ώρα του απογευματινού καφέ και σας έχω ένα παιχνίδι για "μεγάλους".
Μαμάδες και μπαμπάδες συμπληρώστε και ανταλλάξτε τις απαντήσεις σας. Ευκαιρία για κουβεντούλα και καλή διασκέδαση.

Απαντήστε στο παρακάτω ερωτηματολόγιο αυτογνωσίας το οποίο θα σας βοηθήσει να
κατανοήσετε καλύτερα το παιδί σας, το ρόλο σας ως  γονείς καθώς και τις προσδοκίες σας
από το γονεικό σας ρόλο.
Δεν υπάρχουν σωστές και λάθος απαντήσεις.

Συμπληρώστε "μαμά" και "μπαμπάς" τις απαντήσεις  χωριστά...Μετά ας διαβάσει ο
καθένας τι έχει γράψει ο άλλος...Μήπως να ξανασυστηθούμε;


Το ερωτηματολόγιο αποτελεί στην ουσία μια τροφή για σκέψη αλλά και για πειραματισμό
Είμαι ……………………………μαμά/μπαμπάς
Θα ήθελα να γίνω πιο ………………….μαμά/μπαμπάς
Το παιδί μου νομίζει πως είμαι …………………….μαμά/μπαμπάς
Μακάρι το παιδί μου να σταματούσε να ……………………………
Μακάρι το παιδί μου να ξεκινούσε να…………………………….
Εύχομαι το παιδί μου ποτέ να μην………………………………………..
Πρέπει να δώσω στο παιδί μου περισσότερη/o ……………………………….
Η συμπεριφορά του παιδιού μου κα βελτιώνονταν αν ………………………………….
Οι φίλοι του παιδιού μου είναι……………………………………………………
Το παιδί μου με κάνει περήφανο/η όταν ………………………………………….
Το παιδί μου με απογοητεύει όταν………………………………………………………
Η διάθεση του παιδιού μου είναι συνήθως………………………………………………
Η συμπεριφορά του παιδιού μου είναι συνήθως ………………………………….
Στο παιδί μου αρέσει…………………………………..
Στο παιδί μου δεν αρέσει…………………………………….
Θέλω να μάθω στο παιδί μου ………………………………………..
Παρέχω ένα ……………………………………….περιβάλλον στο παιδί μου
Η αρχή μου είναι ……………………………………………….
Η οικογένεια μας είναι ……………………………………………..
Εύχομαι κάποια μέρα το παιδί μου να…………………………………..
Ξέρω πως κάποια μέρα το παιδί μου θα ………………………………..
Σαγαπάω....................
Maria Gialouri for JP
mgialiurh@gmail.com

desmoskardias.blogspot.gr


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

4 σχόλια:

  1. το έχω κάνει αντιγραφή-επικόλληση στο wordpad, το εκτυπώνω και μόλις ξυπνήσει το δίνω και στο μπαμπά να το κάνει! Είναι τροφή για σκέψη, προβληματισμό αλλά και αφορμή για συζήτηση μεταξύ των γονιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπίζω να το διασκεδάσετε και να είναι μια καλή ευκαιρία για ουσιαστική επικοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω αν φταίει ότι το διάβασα στα τοσοδούλικα...αλλά αμέσως άρχισα να απαντάω για το προωρακι μου...και μετά σκέφτηκα..''έχεις και άλλα παιδιά''...για όλα είναι το ερωτηματολόγιο..!..οπότε θα το εκτυπώσω 4 φορές..και θα συγκρίνω και μεταξύ τους...
    Μετά θα το δώσω και στον μπαμπά!
    Όμορφη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου γλυκιά μανούλα!
      Ελπίζω να αρέσει και στον μπαμπά το ερωτηματολόγιο και να το διασκεδάσετε.

      Διαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017