Κράτα επαφή

Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

"Παντού μαζί μου"

3 νέα βιβλία με αγαπημένους ήρωες της Disney στη σειρά ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ! 

Η σειρά ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ έχει γίνει η απαραίτητη συντροφιά για τους μικρούς μας φίλους, καθώς μπορούν να κρατάνε τα βιβλία της σειράς σαν μικρά τσαντάκια και να τα έχουν μαζί τους όπου βρεθούν. Δραστηριότητες, παιχνίδια, ζωγραφική και αυτοκόλλητα για όλες τις ώρες της ημέρας!

ΣΟΦΙΑ Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ
Η πιο μικρή πριγκίπισσα

Σειρά: ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ  
ISBN: 978-618-02-0201-4
Σελίδες: 18
Τιμή: 4,50 €

Η Σοφία είναι αξιολάτρευτη και ζει στη μαγική χώρα της Εντσάνσια. Όταν η μαμά της παντρεύεται τον βασιλιά, θα πρέπει να μάθει τις ικανότητες και τις αρετές που πρέπει να έχει μια αληθινή πριγκίπισσα!

Το βιβλίο βασίζεται στην τηλεοπτική σειρά της Disney που προβάλλεται καθημερινά από το κανάλι Disney Junior, μέσω της πλατφόρμας του OTE TV και της Hellas Online στην Ελλάδα και της πλατφόρμας της Cablenet και της Cyta στην Κύπρο. 

Η ΜΙΚΡΗ ΓΙΑΤΡΟΣ
Μια απίθανη παρέα! 

Σειρά: ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ 
ISBN: 978-618-02-0202-1
Σελίδες: 18
Τιμή: 4,50 €

Η μικρή Γιατρός μπορεί να μιλάει με τα παιχνίδια της και της αρέσει να τα φροντίζει όταν αυτά νιώθουν άρρωστα!

Το βιβλίο βασίζεται στην τηλεοπτική σειρά της Disney που προβάλλεται καθημερινά από το κανάλι Disney Junior, μέσω της πλατφόρμας του OTE TV και της Hellas Online στην Ελλάδα και της πλατφόρμας της Cablenet και της Cyta στην Κύπρο. 

ΓΟΥΙΝΙ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΑΚΙ
Φίλοι για πάντα 

Σειρά: ΠΑΝΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΟΥ 
ISBN: 978-618-02-0200-7
Σελίδες: 18
Τιμή: 4,50 €

Ο Γουίνι το Αρκουδάκι και οι αγαπημένοι του φίλοι σε περιμένουν για να παίξεις μαζί τους και να χρωματίσεις τις νέες τους περιπέτειες!



Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017