Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2014

Πέντε χρόνια μαζί σου.


Στην αρχή όλα ήταν δύσκολα. Φοβόμασταν να νιώσουμε όλα τα όμορφα που έφερε ο ερχομός σου. Αυτό το «μήπως». Μήπως κάτι δεν πάει καλά.

Αλλά εσύ πάντα κερδίζεις. Από πάντα είσαι γεννημένος ήρωας και νικητής. Κέρδισες τη ζωή, κέρδισες εμάς και τους φόβους. Γέμισες αγάπη όλο το σπίτι, όλο τον κόσμο. Πέντε χρόνια έχω αφεθεί σε σένα. Είμαι τόσο μα τόσο ευτυχισμένη. Μου δίνεις κάθε βράδυ την ευκαιρία να στο πω.
«Μαμά, θα μου πεις μια ιστορία για όταν ήμουν μικρός;»

Είναι τόσο περίεργη αυτή σου η φράση. Ποτέ δεν ένοιωσα να είσαι μικρός. Πάντα μεγάλος ήρωας ήσουν και εμείς οι γονείς σου, σαν μικρά παιδιά παίρναμε μαθήματα από εσένα και σε θαυμάζαμε.  Αυτό θέλω μόνο. Να μου δίνεις λόγους να σε θαυμάζω πάντα. Να χαίρομαι για σένα και για κάθε σου χαρά.

Θέλω να συνεχίσεις να χαμογελάς πάντα γιατί έτσι κερδίζεις τους ανθρώπους.
Να είσαι αισιόδοξος γιατί έτσι κερδίζεις τους φόβους και
 να αγαπάς γιατί έτσι κερδίζεις τη ζωή σου.


Χρόνια πολλά Μάριε μου!

Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017