Κράτα επαφή

Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013

2ο Βραβείο για τα tosodoulika

Η τιμή που μας έκανε η Penny (http://bloggerlovesg.blogspot.gr/) είναι μεγάλη, καθώς μας χάρισε για 2η φορά βραβείο για το blog μας.
Για άλλη μια φορά, μαζί με τ’ αγαπημένα μου tosodoulika ευχαριστούμε πολύ!


Η διαδικασία έχει ως εξής:
1.       Να γράψεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου.
2.    Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις αυτού που σου έκανε tag και να γράψεις 11 ερωτήσεις γι’ αυτούς που θα κάνεις εσύ tag.
3.       Βράβευσε 11 άτομα (κάτω των 200 μελών τα blog τους)
4.       Ενημερώνεις τα άτομα που βράβευσες.

Τα 11 πράγματα για τον εαυτό μου:

1.       Είμαι πρακτικός τύπος ανθρώπου.
2.       Δεν μου αρέσουν τα υποκοριστικά των ονομάτων.
3.       Είμαι απόλυτη στις απαντήσεις μου. Το «ναι» είναι ναι και το «όχι» είναι όχι.
4.       Μου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα.
5.       Αν έπρεπε να αλλάξω τόπο κατοικίας θα ήθελα να ήταν δίπλα στη θάλασσα.
6.       Όταν ήμουν μικρή ήθελα να δουλέψω  στα καράβια!
7.       Μου αρέσει να κάνω όνειρα.
8.       Θα ήθελα κάποια στιγμή στη ζωή μου να ταξιδέψω στην Ιρλανδία.
9.       Δεν μου αρέσουν: η ακαταστασία και η μουρμούρα.
10.   Μου αρέσει να παίζω με το γιό μου.
11.   Ονειρεύομαι τη στιγμή που ο γιος μου θα μου ζητήσει να φτιάξω καφέ για «να τα πούμε»!


Οι ερωτήσεις της Penny και οι απαντήσεις μου:

1.       Τι προτιμάς ξένη ή ελληνική μουσική; : Ξένη μουσική
2.       Ποια είναι τα 2 χρώματα που σ’ αρέσουν: Κόκκινο και μπλε
3.       Τηλεόραση ή internet προτιμάς για ενημέρωση; : Internet
4.       Λατρεύεις τα φορέματα ή τις φούστες;: Φορέματα
5.       Στις γιορτές μένεις στο σπίτι ή πας διακοπές;: Σπίτι, οικογενειακά και με φίλους.
6.   Βουνό ή θάλασσα;:   "Θάλασσα, θάλασσα, τι μου 'χεις κάνει;", που έλεγε και το τραγούδι.
7.       Νησί ή Πόλη;: Νησί
8.       Μακρυά ή κοντά μαλλιά: Μακρυά
9.       Ποτό, κάπνισμα & ξενύχτια...τι προτιμάς ;: Όλα στην ώρα τους και στις σωστές δόσεις.
10.   I-phone ή άλλο κινητό: Δε με πειράζει, αρκεί να μπορώ να μιλήσω με αυτόν που θέλω.
11.   Τέλος, γυρνάμε ποτέ στο παρελθόν αν αξίζει ;: Αν άξιζε, δε θα είχε γίνει παρελθόν.


Οι δικές μου 11 ερωτήσεις για τα κορίτσια:

1.       Τι θα ήθελες να αλλάξεις στο χαρακτήρα σου;
2.       Ποιο θεωρείς προτέρημα σου;
3.       iBook ή βιβλίο;
4.       Blogging ή διάβασμα;
5.       Κινηματογράφος ή τηλεόραση;
6.       Έχεις ανεκπλήρωτο παιδικό όνειρο και αν ναι ποιο ήταν;
7.       Που θες να ταξιδέψεις την επόμενη φορά;
8.       Με τι έχεις εμμονή;
9.       Τι ήθελες να γίνεις μικρή;
10.   Το πιο απίθανο μέρος που θα ήθελες να επισκεφθείς;
11.   Αν δεν ήσουν αυτή που είσαι, ποια θα ήθελες να είσαι;

Με τη σειρά μου, δίνω το βραβείο σε:
2.       http://be2inus.gr/
(Δυστυχώς δεν γνωρίζω άλλα blogs κάτω των 200 μελών)

Και...

Καλές Γιορτές σε όλους τους φίλους Bloggers


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017