Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2013

Bloggo- Βραβείο για τα tosodoulika

http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

Η σημερινή μέρα με βρήκε «αγκαλιά» με το πρώτο μου διαδικτυακό βραβείο. Μπορεί να είναι το δικό μου χέρι που γράφει σ’ αυτό το blog, αλλά το βραβείο είναι για τα “tosodoulika”. Τους αγαπημένους μου μικρούς ήρωες και τους γονείς τους.
Θα ήθελα λοιπόν να ευχαριστήσουμε  τη νέα μας φίλη Penny από το http://bloggerlovesg.blogspot.gr για την τιμή και τη χαρά που μας έκανε.
Όλο αυτό θα είναι μια ευκαιρία να κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα από τα καθημερινά μας σχεδόν δρώμενα (μην ξεχνάμε το μήνα Κατά της Προωρότητας) και να σας εμπιστευτώ τις απόψεις μου περί blogging.
Λοιπόν ξεκινάμε.

Η διαδικασία έχει ως εξής:
Θα απαντήσω στις ερωτήσεις που μου έγιναν και θα δώσω το βραβείο στα επόμενα 5 ιστολόγια. Τέλος θα κάνω μια ακόμα ερώτηση που θα πρέπει να απαντηθεί από τα ιστολόγια που θα δώσω το βραβείο.

Ερωτήσεις:
1. Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog)
Είμαι η Μερσίνη ή αλλιώς mama_tosodoulikou. Μεγάλωσα, μεγαλώνω και θα μεγαλώνω στη Νίκαια του Πειραιά. Είμαι Παρθένος και το αγαπημένο μου blog είναι το tosodoulika.blogspot.gr

2. Ποιο είναι το motto του blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα.
Motto συγκεκριμένο στο blog δεν υπάρχει, αλλά σαν αγαπημένο motto έχω : «Ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να’ρθει»- Μανώλης Φάμελλος

3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;
Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι θα ήταν ένα: πολύχρωμο «γύρω- γύρω όλοι». Είναι διασκεδαστικό γιατί επικοινωνούν πολλά άτομα που αγαπούν κάτι κοινό: το blogging  και πολύχρωμο καθώς ο καθένας βάζει το προσωπικό του στιλ. Τη δική του πινελιά.

4. Όταν γίνω διάσημος blogger θα…
Όταν γίνω διάσημη blogger… (λέμε τώρα) θα συνεχίσω να προσπαθώ να ενημερώνω και να ευαισθητοποιώ ακόμα περισσότερους ανθρώπους για τα πρόωρα μωράκια μας που τόσο αγαπώ και θαυμάζω.

5. Κάνε φίρμα τη λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου

6. Ποια κατηγορία ιστολογίων , θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί;
Όλα τα ιστολόγια μου αρέσουν. Είπαμε γύρω γύρω όλοι, που ο καθένας βάζει τις πινελιές του. Μόνο τα κακόβουλα post θα ήθελα να εξαφανίσω.

Η ερώτηση της Penny για το βραβείο: " Έχεις σκεφτεί να βγάλεις λεφτά με το να γράφεις στο blog;",
έχει την εξής απάντηση:
 Ναι, το έχω σκεφτεί. Ίσως όμως από κάποιο άλλο blog. Το συγκεκριμένο είναι σαν την εθελοντική μου εργασία. 


Τέλος η δική μου unpaixtable ερώτησή για τους επόμενους νικητές του βραβείου είναι η εξής:
Πόσο % θεωρείς των εαυτό σου Blogaholic;

And the #Unpaixtable Blogger Award goes to ...
1. 31ebdomades.blogspot.com
2. psychologiapaidiou.blogspot.gr
5. shareyourlikes.wordpress.com


Πληροφορίες για τους επόμενους κατόχους του βραβείου:

Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιόν έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του.  
Απάντησε σ’ όλες τις ερωτήσεις:Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.

Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.

Στο τέλος του post απεύθυνε την πιο unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις.

 Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση:http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award

 Όταν το κάνεις ενημέρωσε το all4blogs (με μήνυμα ή σχόλιο στην ανάρτησή τους) διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες! (link back).


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017