Κράτα επαφή

Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2013

" Ένοιωθα ότι φτιάχνω καινούριο κόσμο απ' την αρχή."

Θα ήθελα να σας διηγηθώ τη δική μου ιστορία, αλλά ανώνυμα.

Γέννησα τον μικρό μου στον 8ο μήνα, λόγο αποκόλλησης πλακούντα και διαφόρων άλλων προβλημάτων. Γεννήθηκε 600 γραμμάρια, περάσαμε απίστευτα δύσκολα, τόσο που δε θα σβήσουν ποτέ από τη μνήμη. Τον βαφτίσαμε στην ΜΕΝ του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης γιατί η καρδούλα του σταματούσε συνεχώς και δεν είχε καθόλου ελπίδα. Δεν είχα επαφή με το περιβάλλον γιατί δεν μπορούσα να κατανοήσω όλο αυτό... Ξάπλωνα κάθε βράδυ με το εσωρουχάκι του Φώτη μου για να τον νιώθω. Με βοήθησαν όσο κανείς άλλος οι μαίες του Ιπποκράτειου και πάντα θα είμαι ευγνώμον σε αυτές.

Πέρασαν οι μέρες και ο Φώτης δυνάμωνε. Άνοιγε τα ματάκια του κι ένιωθα ότι φτιάχνω καινούριο κόσμο απ' την αρχή. Πέρασα δύσκολα και επίπονα με εξετάσεις που έκανε και έγινε το πιο δυνατό ανθρωπάκι του κόσμου! Δεν μας άφησε κανένα πρόβλημα η περιπέτεια αυτή. Τώρα είναι 5,5 χρονών, έκλαιγα από χαρά την πρώτη μέρα που πήγαμε νηπιαγωγείο. Δεν μπορώ να μπω στο ασανσέρ του Ιπποκράτειου γιατί η καρδιά μου πάει να σπάσει και ξαναζώ όλες τις στιγμές απ' την αρχή. Έβγαζα το γάλα μου 1 χρόνο με θήλαστρο και το έδινα στο μωρό μου για να προσφέρω ότι καλύτερο μπορώ. 

Αντί να γίνω πιο δυνατή, έγινα πιο ευαίσθητη και μόνο μια μάνα που πέρασε το ίδιο μπορεί να το καταλάβει αυτό. Πολλές φορές κοιτάω φωτογραφίες και με πιάνουν τα κλάματα για όλα αυτά τα μωράκια που παλεύουν. Ανάβω συνέχεια κεράκι και προσεύχομαι για όλα τα μωράκια του κόσμου και για τους γονείς τους που πρέπει να είναι δυνατοί.

Σας ευχαριστώ που το μοιράστηκα μαζί σας.


Στείλτε και τη δική σας ιστορία προωρότητας στο tosodoulika@gmail.com γιατί όταν μοιράζεσαι όλα είναι καλύτερα


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017