Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

"Εσύ θα έχεις αστέρια που ξέρουν να γελάνε"

Η προωρότητα είναι η κυριότερη αιτία θνησιμότητας παγκοσμίως. Γι' αυτό ξεκινάμε την εβδομάδα ευαισθητοποίησης κατά της Προωρότητας αφιερώνοντας αυτό το απόσπασμα στα μωράκια μας που έφυγαν γρήγορα και σε όσους έχουμε "Αστέρια που ξέρουν να γελούν".


«-Ότι είναι σημαντικό δε φαίνεται…
-          Φυσικά…
- Είναι όπως με το λουλούδι. Αν αγαπάς ένα λουλούδι που βρίσκεται σ’ένα αστέρι, νιώθεις γλυκά τη νύχτα όταν κοιτάζεις τον ουρανό. Όλα τ’αστέρια είναι ανθισμένα.
-          Φυσικά…
-         Θα κοιτάζεις τη νύχτα τ’ αστέρια. Το δικό μου είναι πολύ μικρό, δεν μπορώ να σου δείξω πού βρίσκεται. Καλύτερα έτσι. Το αστέρι μου θα είναι για σένα ένα ανάμεσα σ’ όλα τ’αστέρια. Έτσι, θα σ’αρέσει να κοιτάζεις όλα τ’ αστέρια… Θα είναι όλοι φίλοι σου. Κι έπειτα θα σου κάνω ένα δώρο…
Γέλασε πάλι.
-          Αχ, ανθρωπάκο, ανθρωπάκο, μ’ αρέσει ν’ ακούω αυτό το γέλιο.
-         Αυτό ακριβώς θα είναι το δώρο μου… θα είναι όπως με το νερό…
-         Τι θες να πεις;
-         Για όλους τους ανθρώπους τ’ αστέρια δεν είναι ίδια. Για εκείνους που ταξιδεύουν τ’ αστέρια είναι οδηγοί. Για άλλους, που είναι σοφοί, είναι προβλήματα. Για τον επιχειρηματία μου ήταν χρυσάφι. Όμως όλα αυτά τ’ αστέρια σωπαίνουν. Εσύ θα έχεις τ’ αστέρια που δεν έχει κανένας…
-         Τι θες να πεις;
-          Όταν θα κοιτάζεις τον ουρανό τη νύχτα, αφού εγώ θα μένω σ’ ένα απ’ αυτά, αφού εγώ θα γελάω σ’ ένα απ’ αυτά, θα είναι για σένα λοιπόν σαν να γελάνε όλα τ’ αστέρια. Εσύ θα έχεις αστέρια που ξέρουν να γελάνε.»



Απόσπασμα από το "Μικρό Πρίγκιπα" του Αντουάν ντε Σαιντ- Εξυπερύ



Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017