Κράτα επαφή

Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2013

Σ' αγαπώ!

από: mama_tosodoulikou

Σ’ αγαπώ και το ξέρεις.
«Σ’αγαπώ» έμαθες και εσύ να λες από πολύ νωρίς.
Θυμάμαι ήσουν ακόμη στο καρότσι και ενώ εγώ ψώνιζα εσύ ξάφνιασες την όμορφη πωλήτρια λέγοντας της με ύφος γόη: «Πεπέλα, παπάω!» («κοπέλα σ’ αγαπάω»)
Και ξέρεις ν’ αγαπάς!




Αγαπάς τα λουλούδια που έχουμε στο μπαλκόνι. Δεν έχεις μαδήσει ποτέ ούτε ένα. Τα χαϊδεύεις και με ρωτάς με απορία: «Πονάνε μαμά τα λουλούδια;»

www.thismovieguy.blogspot.com
Αγαπάς τα ζώα. Το ψάρι στη γυάλα μας το θες προστατευμένο, όπως λες «Να μην το φάει ο καρχαρίας που ζει στις μακρινές θάλασσες.» Από την άλλη θες να το αφήσουμε ελεύθερο να κάνει παρέα με το "Νέμο" και τον μπαμπά του, να παίζουν μαζί και να τους πηγαίνει βόλτες ο "κύριος Σαλάχης".

Αγαπάς τα παιδιά στο σταθμό. «Ήρθαν οι φίλοι μου από τις διακοπές και είπαμε τα νέα μας», μου είπες πριν από λίγες μέρες. Γύρισαν και ας ήταν σαν να μην έλειπαν καθόλου, μιας και όλο για εκείνους μου μιλούσες.

Αγαπάς τους φίλους μας, τους συγγενείς, τους παππούδες και τις γιαγιάδες, τις δασκάλες σου, τη νονά σου και τους γείτονες.

Από μωρό αγαπούσες όλο τον κόσμο.
Μόνο που αναρωτιέμαι αν θα σ’ αγαπούν όλοι όπως αγαπάς εσύ; Όπως σ’ αγαπώ εγώ και ο μπαμπάς σου.

Τη Δευτέρα μεγαλώνεις. Θα πας προ-νήπιο και εμείς σε καμαρώνουμε. Σε καμαρώνουμε όπως τότε που ζούσες στη μικρή σου γυάλα με τα φιλιστρίνια. Πάλευες να ζήσεις, να θεριέψεις και να μεγαλώσεις. Τα κατάφερες μια χαρά αγάπη μου. Ήσουν σπουδαίος και είσαι ακόμα.

Θυμάμαι που στο έλεγα συνέχεια σε κάθε σου νέο κατόρθωμα. Ήθελες και εσύ να το ακούς. Όταν σιγά σιγά κατακτούσες κάτι σταματούσα να στο λέω και εσύ έλεγες: «Πες το μαμά! Είσαι μπεντέος Μάιε!» και γελούσαμε μαζί.

Στο λέω λοιπόν αγάπη μου:
«Σ’ αγαπώ και είσαι σπουδαίος. Είσαι ο σπουδαιότερος άνθρωπος που ξέρω και θα είμαστε πάντα περήφανοι για σένα. Καλή σχολική χρονιά, καλή πρόοδο με γνώσεις πολλές μα πάνω απ’ όλα αγάπη στην καρδιά σου.»


Η μανούλα σου

Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

6 σχόλια:

  1. Τι όμορφη πανγλυκη ανάρτηση! Να τον χαίρεστε τον μικρό σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία!
      Και εσύ να χαίρεσαι ότι αγαπάς <3

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφη και συγκινητική ανάρτηση.
    Πολύ γλυκές σκέψεις για ένα πολύ γλυκό πλασματάκι!
    Σε νιώθω απόλυτα μιας που έχω κι εγώ 2 μικρές κορούλες και είδα πολλά κοινά στοιχεία με αυτά που γράφεις!
    (ήρθα από το linky party του Parentsland)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ερμιόνη! Να χαίρεσαι και εσύ τις κουκλίτσες σου! <3

      Διαγραφή
  3. Αχου μανούλα σε εχει λιώσει ο γιος!!! Τι τρυφερη αναρτηση. Σε ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι μου κάνει! Άσε υποφέρω και άλλο που δε θέλω :) Αυτό δεν είναι παιδί. Γλειφιτζούρι σκέτο είναι <3

      Διαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017