Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013

Συγχαρητήρια

από: mama_tosodoulikou

Με προβλημάτιζε από καιρό η στασιμότητα στο λόγο του Μάριου. Η «φωνή της λογικής» έλεγε πώς υπερβάλλω λίγο, μα η «φωνή της μαμάς» έλεγε πώς έχω κάθε λόγο.

Πριν από λίγες μέρες πήγαμε για μια λογοθεραπευτική εκτίμηση. Το αποτέλεσμα  ήταν πολύ καλό. Πήραμε παράταση για ένα χρόνο ακόμα. Μου υπέδειξαν κάποιες «ασκησούλες» που θα μπορώ να εφαρμόζω στο μικρό την ώρα που παίζουμε. Σε ένα χρόνο θα μας δουν πάλι και θα αποφασιστεί  αν θα χρειαστεί και λογοθεραπεία.

Η γιατρός ήταν πολύ πρόσχαρη. Μου εξέφρασε τη χαρά της για την πορεία του Μάριου και με καθησύχασε ότι τα πιο δύσκολα πέρασαν. Βέβαια έχουμε μπροστά μας το σχολείο. Οι μαθησιακές δυσκολίες μπορεί να παρουσιαστούν σε οποιοδήποτε παιδάκι, απλά στα προωράκια είναι πιο συνηθισμένο.

Κάναμε αυτή τη συζήτηση αφού πρώτα της είχα αναφέρει όλο το ιστορικό: τις αιμορραγίες στην εγκυμοσύνη, την παραμονή μου στο μαιευτήριο με σπασμένα νερά, τα δίδυμα και όλα όσα πέρασαν. Τις ανέφερα βέβαια  τις φυσικοθεραπείες  και εργοθεραπείες  που έκανε για χρόνια ο Μάριος και όλα όσα μας άγχωναν στις αρχές με την πορεία της υγείας και της ανάπτυξης του.

Τo τέλος της συζήτησης ήταν άλλη μια έκπληξη για μένα. Για εμάς.

«Συγχαρητήρια» είπε η γιατρός και εγώ έμεινα με ένα χαμόγελο αμηχανίας στα χείλη.
Ένοιωσα σαν να έπαιρνα πτυχίο. Σαν να μου έδιναν πτυχίο για την σπουδαιότερη ανακάλυψη. 
φωτο από: www.talkingkids.org

2 σχόλια:

  1. Σου αξιζουν πολλα! Και στον Μαριο φυσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη Kelly,
    "Αγάπη, η μόνη θεραπεία", έλεγε σ'ένα βιβλίο. Και το πιστεύω, γιατί όταν φοβάσαι για όλα και δεν έχεις από πού να κρατηθείς, μόνο η αγάπη για το παιδί σου θα σε κάνει να παλέψεις και να καταφέρεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.Γιατί όλοι αξίζουμε.Και σε εσάς τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017