Παρασκευή, 14 Ιουνίου 2013

Φύλακες- Άγγελοι

από: mama_tosodoulikou

Για έξι μήνες, η ζωή μου όλη ήταν μέσα στο νοσοκομείο. Η Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών ήταν τα πάντα για μένα. Στο ένα τμήμα της, βρισκόταν ο ένας μου γιος και στο άλλο τμήμα ο άλλος. Κάθε μέρα, ήμουν εκεί. Να δω αν άλλαξε κάτι στην κατάσταση της υγείας τους, να κανονίσουμε το επόμενο χειρουργείο, να τους χαρίσουμε ένα βιαστικό χάδι στο μισάωρο επισκεπτήριο.


Κακά τα ψέματα. Η ψυχολογία μας δεν ήταν στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Προσπαθούσαμε να βρίσκουμε δύναμη, να μεταφέρουμε όλη τη θετική μας ενέργεια στα μικρά μας. Κάποιες στιγμές τα καταφέρναμε. Στην πορεία, όμως. Γιατί στην αρχή ο απότομος αποχωρισμός, το σοκ της κατάστασης, η άγνοια και η έλλειψη ενημέρωσης, δεν ήταν κάτι που μπορούσε να βοηθήσει.

Στο πρώτο μου επισκεπτήριο στο Γιώργο, η εικόνα μιας μικροκαμωμένης, πρόσχαρης νοσηλεύτριας, μου έδωσε μια ηλιαχτίδα ελπίδας. Ήταν εκείνη, που με χαμόγελο με προέτρεψε, να ανοίξω το πορτάκι της θερμοκοιτίδας και να χαϊδέψω απαλά το μωρό μου. Με χάιδεψε και εκείνη με τη σειρά της στην πλάτη και μου χαμογέλασε. Πόσες φορές θα έχει δει μια μαμά ή έναν μπαμπά να τρέμει από δέος μπροστά σε ένα τοσοδούλικο πλασματάκι; Κι όμως έμοιαζε να με καταλαβαίνει και να με νοιώθει. Το ίδιο έγινε και στο τελευταίο χειρουργείο. Η κατάσταση του ήταν πολύ κρίσιμη. Ξέραμε και νοιώθαμε πως ο μικρός είχε κουραστεί. Εκείνη όμως, συνέχισε, με δακρυσμένα μάτια να μας χαμογελά, δίνοντας μας δύναμη να αντέξουμε το όποιο αποτέλεσμα.
Αν και ο Γιώργος έφυγε, το χαμόγελο και η δύναμη που μας έδωσε εκείνες τις μέρες έχει μείνει βαθιά χαραγμένο μέσα μου.


Τέτοιες στιγμές, αν βρεθεί δίπλα σου ο κατάλληλος άνθρωπος, μπορεί να σου δώσει δύναμη να αντέξεις τα πάντα. Όλοι χρειαζόμαστε έναν φύλακα-άγγελο. Για τα μωρά μας, σίγουρα οι άνθρωποι της Μονάδας Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών έχουν αυτό το ρόλο. Τα φροντίζουν, τους μιλούν και τα χαϊδεύουν.

Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους εκπληρώνουν καθημερινά αυτό το ρόλο με αγάπη.


Μη ξεχάσετε να γραφτείτε στο Newsletter του tosodoulika για πολλά χρήσιμα άρθρα, ιστορίες και νέα σχετικά με την προωρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017