Κράτα επαφή

Τρίτη, 26 Μαρτίου 2013

Nick Vujicic


Το παρακάτω κείμενο δεν έχει σχέση με την προωρότητα. Το θεώρησα όμως πολύ ενδιαφέρον, ως προς το πόση δύναμη μπορείς να βρεις μέσα σου, όταν νιώθεις πως όλα διαλύονται και δεν υπάρχει ελπίδα για τίποτα.

από: mama_tosodoulikou
Κανείς δε γεννιέται δυνατός. Γίνεσαι στην πορεία. Σε σκληραίνουν οι συνθήκες. Αν πάλι δυσκολεύεσαι, προσπαθείς να βρεις άλλο τρόπο να αντέξεις, να ανασκουμπωθείς  και να συνεχίσεις. Προσεύχεσαι, (όπου και αν πιστεύεις) για δύναμη ή βρίσκεις άλλους ανθρώπους να σε εμπνεύσουν. Να σε θεριέψουν.


Μια τέτοια «έμπνευση», είναι και ο Αυστραλός, Σερβικής καταγωγής  Nick Vujicic. Ο 30χρονος σήμερα Nick γεννήθηκε χωρίς άκρα. Δεν έχει χέρια, ούτε πόδια. Είναι όμως ένας άνθρωπος  δραστήριος, γεμάτος ενέργεια και αγάπη για τη ζωή.

Με τη φράση «Χωρίς χέρια, χωρίς πόδια, χωρίς έννοιες», ο Nick Vujicic έχει γίνει «μηχανή» αισιοδοξίας και ελπίδας για πολλούς ανθρώπους. Κυριότερος σκοπός του, όπως λέει και ο ίδιος, είναι να μοιραστεί κάποιες αρχές του, με τους ανθρώπους που τον παρακολουθούν και να τις χρησιμοποιήσουν στη δική τους ζωή.

«Γίνε η αλλαγή που θες να δεις» και ο ίδιος το υποστηρίζει από την ηλικία των 17 ετών, οπότε και ίδρυσε τον δικό του μη κυβερνητικό οργανισμό «Ζωή χωρίς άκρα».
Μέχρι να φτάσει όμως σε αυτό το κομβικό σημείο πέρασε πολλές δυσκολίες. Βρήκε όμως αυτό που χρειαζόμαστε όλοι, για να συνεχίζουμε στα δύσκολα. Πίστη και αγάπη.
Δίνει ομιλίες σε σχολεία, εκκλησίες και γενικότερα όπου τον χρειάζονται.  Κυρίως όμως  απευθύνεται στους νέους.

Σήμερα, ζει παντρεμένος στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Εργάζεται ως κληρικός (πάστορας), καθώς η πίστη του είναι η κινητήρια δύναμη του, συνεχίζει να δίνει ομιλίες και περιμένει… το πρώτο του παιδί.


Στο παρακάτω βίντεο ο Vujicic αναφέρει :
«Οι άνθρωποι τα χάνουν όταν με βλέπουν για πρώτη φορά. Πάντα περιμένουν πως κάποιος θα είναι μαζί μου και μόλις δουν ότι πράγματι είμαι μόνος,  σοκάρονται!»
«Κάποια στιγμή, ασχολούμαστε με το τί θα θέλαμε να έχουμε και τι δεν έχουμε. Δε βλέπουμε όμως τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έχουμε. Δεν υπάρχει λόγος να λέω «Να είχα χέρια, πόδια». Δε θα βοηθούσε σε κάτι.
Μόλις κατάλαβα τη  ζωή μου, άρχισα να έχω κάποιες αρχές. Το σπουδαιότερο ήταν ότι έπρεπε να είμαι ευγνώμων. Είναι δύσκολο. Όταν ήμουν 8χρονών άρχισα να σκέφτομαι το μέλλον μου. Δεν θα μπορούσα να παντρευτώ ή να έχω μια εργασία. Δεν θα είχα λόγο ύπαρξης. Τι σόι σύζυγος θα γίνω, αν δεν μπορώ να κρατήσω το χέρι της γυναίκας μου; Είναι ψέμα να πιστεύεις ότι δεν είσαι ικανός. Είναι ψέμα να πιστεύεις ότι δεν αξίζεις τίποτα.»

Και συνεχίζει λέγοντας:
«Μου αρέσει η ζωή. Ορισμένοι με ρωτούν πώς μπορώ να χαμογελάω τόσο; Και τους απαντώ: Είναι μεγάλη ιστορία! και ταυτόχρονα είναι κάτι τόσο απλό. Μερικές φορές, είναι δύσκολο να χαμογελάς στη ζωή, όταν συμβαίνουν πράγματα που δεν ξέρεις ή δεν καταλαβαίνεις. Δεν ξέρεις αν θα τα καταφέρεις. Όταν περνάς τα δύσκολα, δεν ξέρεις πόσο θα κρατήσουν, αλλά σήμερα (σ’ αυτό το βίντεο) θα μοιραστώ κάποιες αρχές μου μαζί σας για να τις χρησιμοποιήσετε στη ζωή σας.»

«Το να έχεις υπομονή είναι ωραίο, αλλά δύσκολο. Μπορεί να μην έχω χέρια, για να κρατήσω το χέρι της γυναίκας μου, αλλά όταν έρθει η ώρα… θα είμαι ικανός να της κρατήσω την καρδιά. Δεν χρειάζομαι χέρια γι’ αυτό.»
«Είναι τρομακτικό να ξέρεις πόσες κοπέλες έχουν διατροφικές διαταραχές. Είναι τρομακτικό να ξέρω πόσοι άνθρωποι ζουν άσχημες καταστάσεις σπίτι τους και επηρεάζουν και άλλους. Είναι τρομακτικό, κάποιοι άνθρωποι να νιώθουν ότι δεν αξίζουν τίποτα. Θέλω κάθε κορίτσι, από εσάς να ξέρει ότι είστε όλες υπέροχες, ακριβώς όπως είστε. Ε, και εσείς αγόρια, είστε οι ΑΝΤΡΕΣ!»

(Το βίντεο δεν είχε υπότιτλους, αλλά επειδή θεώρησα πως όσα ακούγονται αξίζουν, έκανα και τη μετάφραση. Ελπίζω, αυτό να βοήθησε, στο να τον παρακολουθήσετε όλοι.)


«Όλα έχουν σκοπό και λόγο που συμβαίνουν.   
Επειδή δεν έχω χέρια και πόδια, γι αυτό με ακούτε.»
                                                               Nick Vujicic, AttitudeisAltitude.com/LifewithoutLimbs.org

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ημερολόγιο 2017